Re: Sahtimarkkinapaikoitus 2.7.2005

Moi,

Onko PäRan hoidossa tuo sahtimarkkinapaikoitus, jos on onko paikka ja riittävästi porukkaa mobilisoitu liikkelle?

cool

t. Vesa

Paikoitus on Päijät-Rastilla.

Paikat on niukat kuten viime vuosina aina. Talkooväkeä tarvitaan reilusti ja koska kyseessä on ns. loma-aika uskonkin sitä löytyvän riittävästi. Kertokaa kaikille ja tulkaa myös itse.

Voitais myös hiukan jakaa porukkaa, eli ketkä tulee aamulla ja ketkä vasta aamupäivällä. Kiireisin markkina-aika taitaa olla jotain 10-12. 'Aamuvuoro voisi olla esim. 7-12 ja 'iltavuoro' vaikka 9-14 ?

Comments?

*

Moro!

Tässäpä kirjoittelee uusin rekisteröitynyt jäsen ja kuittaan samalla ne palkkiot itselleni. No jotta markkinapaikotusta tyrkkää smile

Olen aamuvuorossa ja tuttuun tyyliin en noudata yleisiä aikatauluja, vaan kuljen ja muokkaan ne itse itselleni smile Elikkäs olen pellolla joskus klo 7 paikkeilla ja pois lähden viimeistään siinä vaiheessa kun autoja alkaa tulemaan isossa määrin sinne toivottavasti ei niin kuraiselle pellolle kuin vuosi sitten....

Nipa

Moi,

Mäkin tulen aamuun, mieluusti jo vaikka 6.30, mutta lähden myös pois vimeistään 12.00 tarvii mennä lasten kassa kirtään markkinat, kun ovat viikon mummolassa.:cool:

t. Vesa

Moro!

Joo, mäkin voisin ehkä tulla jo sinne alueelle hermoileen ja säätään klo 6.30......

Ja mulla on ehkä, jonkin sortin 7-ottelua (neiti) siinä iltapäivän ratoksi.

Ja illalla ajattelin astella reippaana alumiiniramppia pitkin kauniille Elbattarelle ja kohti iloisia Päijänteen vaahtopäitä? Löytyykö JOUKKUETTA?

Nipa

vvirkki wrote:

Moi,

Mäkin tulen aamuun, mieluusti jo vaikka 6.30, mutta lähden myös pois vimeistään 12.00 tarvii mennä lasten kassa kirtään markkinat, kun ovat viikon mummolassa.:cool:

t. Vesa

Itseasiassa mun tarvii lähteä jo klo 11.00 viimeistään!!

t. Vesa

Mä tuun tohon iltatuuriin

Ippe

Moro!

Täähän onkin tehokasta. Minä, VVi ja VT vedetään aamuvuoro ja sen jälkeen remmiin astuu Tampereen ex-teekkari, joka klaaraa homman ja rahat kotiin yksinään smile Kai sää saat sun kauniimman osapuolenkin megeen, olis meinaan hellettä tiedossa ja Lemmenkukkulakin ihan vieressä cool

T. nimim. Päivää, se olisi sitten vitosen parkkimaksu, kiitos, ei muuta kuin ajakaa tuonne pellolle ja etsikää itse sopiva paikka autollenne, mutta älkää jättäkö sitä kulkuväylälle.......

Moi,
Sahtimarkkinoiden talkooporukka näyttää iltarasteilla tehdyn gallupin jälkeen tältä...

Aamuvuoro n. klo 7-12
Vesa Virkki
Pasi Nieminen
Juha Villa
Mauri Piltt

Iltavuoro n. klo 9-14
Vesa Tähtinen
Ilpo Märkjärvi
Ari Lahtinen
Merja Lahtinen

Mukaanhan ehtii vielä hyvin ilmottautua ja jälki-ilmottautuneita otetaan vastaan ilmeisesti vielä lauantai aamunakin smile

Merja

Moi,

Jälleen on seurassa herätty varsin myöhään näiden talkoiden suhteen( tämä lienee jo perinne). Jos tulen talkoisiin, niin tulen aamusta. Toivottavasti sää suosii. big_smile

t. Veikko

Määkin pyörin välillä hommissa, kuten olen pj:n kanssa sopinut. Sovittiin muistaakseni niin, että jos tulen hieman myöhemmin, niin voin lähteä vastaavasti vähän aikaisemmin.  wink  Vai miten me sovittiinkaan...

Mors!

Suurkiitokset kaikille talkoolaisille. Väkeä oli juuri sopivasti (kokemus korvasi määrän cool ).

Padasjoki Orienteeringföreningen Kamraterna r.f eli [size=4]'P.O.F.K.'[/size] kiittää.

terveisin
yliparkkipirkko