1

Re: Seuraranki, missä ihmeessä?

Moi!

Hämeessäkö ollaan ja seuraranki ilmestyy vasta kauden päättäjäisissä. PäijRan miehiä ja naisia on ollut useastikin kisoissa, vaan ulkopuolisille tarjoillaan vain vanhoja tuloksia. Oottekos te vallan unohtaneet tässä nettivimmassa sen oleellisimman rankin?

Joissain olen havainnut keskustelua pohjaalaasittain, että puukkojunkkareille olisi tarvetta. Itse en voi tässä suhteessa auttaa, sillä olen rauhaa rakastava kirurgi smile

T: nimim. HYKS rules

mors,

seuraranki varmasti saadaan kauden lopussa julki, mutta tällä hetkellä ei ole mitään. jukolassa voidaan keskustella minkälaista seurarankia halutaan ja kuka sen tekee...

*

3

Moi,

Seuraranki wrote:

Moi!

Hämeessäkö ollaan ja seuraranki ilmestyy vasta kauden päättäjäisissä. PäijRan miehiä ja naisia on ollut useastikin kisoissa, vaan ulkopuolisille tarjoillaan vain vanhoja tuloksia. Oottekos te vallan unohtaneet tässä nettivimmassa sen oleellisimman rankin?

Joissain olen havainnut keskustelua pohjaalaasittain, että puukkojunkkareille olisi tarvetta. Itse en voi tässä suhteessa auttaa, sillä olen rauhaa rakastava kirurgi smile

T: nimim. HYKS rules

Hämeessä ainakin jotkut!!!
Mutta muutama facta seurarankista:
1. Ohjelma ei toimi, ei toiminut enään viimevuoden Jukolan jälkeen!!
2. En viitsi enään tällä kaudella naputella tuloksia käsin
3. Lähdekoodia ei ole käytetävissä
4. Speksit saa multa, jos on aikaa ja viitseliäisyyttä kirjoittaa uusi.
5. Mulla ei ole intoa, eikä aikaa koodata vapaa-ajalla mitään!
6. Nykyisin tulokset saisi luettua  "helpommin" suoraan SSL:n sivulta
7. Korjaus mahdollisuudet olivat olemattomat
8. Annetaan muutenkin innokkaampien hoitoon koko systeemi!

t. Vesa Virkki
ex-rankisyteemin ylläpitäjä smile