Moi!
Joo, puoskareita on moneen lähtöön. Itseeni teki vaikutuksen jo Tapio Kallion käden puristus ja hänen kertomuksensa itsestään. Ennen kuin kaveri edes suostui mun vaivoja kuunteleen, hän kertoi jotain näin:
"Ennen kuin aloitetaan tutkimukset, niin haluan kertoa oman lääkärifilosofiani, se on yksinkertaisesti se, että en halua koskaan poistaa tai lievittää vaivaa, vaan haluan poistaa sen ongelman, mikä sen vaivan aiheuttaa."
Sen jälkeen ei voi kuin sanoa, että itselle tuli 100 %:nen luottamus ko. kaveriin, koska olin itse ravannut vissiin 4 eri lekurilla (muka urheiluun erikoistuneita kortisonin tökkijöitä) usean kuukauden ajan.
Se otti vain yhden visiitin ja sen jälkeen hyvät hoito-ohjeet ja tänäänkin juoksin ilman mitään vaivoja, kuten olen tehnyt koko kevään.
Ja tuosta Kallion filosofiasta voi muuten jokainen ammentaa oppia omaan elämäänsä suhteellisen paljon, ainakin itse koin "herätyksen" moniin asioihin.
tangon polvi vain kuntoon!
Nipa
P.S. Turha otsikko, samaa mieltä, mutta onhan tilaisuus spekuloida näitä lääkäriasioita omassa keskustelussa. Kuka lienee perustanut moisen!