1

Re: Tangon polvi

Heippa,

Ajattelin ihan näin kaikessa rauhassa avata uuden viestiketjun tuolle Tangon polvelle ja erilaisille poppaskonsteille, joilla saadaan eri vammoja pois. Tän otsikon alle Tango voi raportoida viimeisimpiä tietoja siitä, miten polven kuntoutus edistyy ja nähdäänkö miestä Jukolassa.

T:I.M.O T.A.L.A.S.V.I.R.T.A

2

Tämän palstan jutuista tehdyn diagnoosin mukaan, ehdotan Tangolle perjantai-illalle treeniksi Tuuloksen Kapakanmäen lavatansseja ja tanssittava tanssilajit ovat ehdottomasti alkulämmittelyinä rumba, jonka jälkeen edetään poskivalssiin ja lopuksi verytellään hitailla tangon sävelillä. Jos polvessa kipua vielä la aamuna ehdotan hoitokeinoksi IDEAALISIDETTÄ.

T: Homeopaatikko

Ensilumia odotellessa...

Tämä keskusteluaihe nyt on aivan tarpeeton. Polvestani kuuluu kuitenkin korvia raastava rutina aina Padasjoelle saakka. Siitä voi päätellä, ettei amputaatiota ole vielä tehty tai tekoniveltä asennettu.

Vakavasti puhuen, Jukolassa toimin mitä todennäköisimmin kakkosmanagerina. Vaikka olen tähän mennessä käynyt jo sekä työterveyslääkärillä että konsultoinut kahta oikeaa lääkäriä, ei edes vamman laadusta ole vielä täyttä varmuutta. Vasta ultraääni tai magneettikuvaus osoittavat tarkemmin, miten pitkään tässä on levättävä. Lähete on vetämässä... Joka tapauksessa liian pitkään!   

Jos aluemestari Timin käsittelykään ei auta, käännyn Tapio Kallion puoleen. Hän on varmaan yksi Suomen parhaista. Kiitos vihjeestä, Nipa!   

Kapakanmäellä nähdään!

Tango

4

Moi!

Joo, puoskareita on moneen lähtöön. Itseeni teki vaikutuksen jo Tapio Kallion käden puristus ja hänen kertomuksensa itsestään. Ennen kuin kaveri edes suostui mun vaivoja kuunteleen, hän kertoi jotain näin:

"Ennen kuin aloitetaan tutkimukset, niin haluan kertoa oman lääkärifilosofiani, se on yksinkertaisesti se, että en halua koskaan poistaa tai lievittää vaivaa, vaan haluan poistaa sen ongelman, mikä sen vaivan aiheuttaa."

Sen jälkeen ei voi kuin sanoa, että itselle tuli 100 %:nen luottamus ko. kaveriin, koska olin itse ravannut vissiin 4 eri lekurilla (muka urheiluun erikoistuneita kortisonin tökkijöitä) usean kuukauden ajan.

Se otti vain yhden visiitin ja sen jälkeen hyvät hoito-ohjeet ja tänäänkin juoksin ilman mitään vaivoja, kuten olen tehnyt koko kevään.

Ja tuosta Kallion filosofiasta voi muuten jokainen ammentaa oppia omaan elämäänsä suhteellisen paljon, ainakin itse koin "herätyksen" moniin asioihin.

tangon polvi vain kuntoon!

Nipa

P.S. Turha otsikko, samaa mieltä, mutta onhan tilaisuus spekuloida näitä lääkäriasioita omassa keskustelussa. Kuka lienee perustanut moisen!