Re: Päijät-Rastin salivuoro
Tervehdys!
Kulunut suunnistuskausi on ainakin meidän perheessä paria kisaa vaille paketissa. Mutta talven jälkeen toivottavasti koittaa ensi vuonnakin kevät ja uusi suunnistuskausi. Sitä silmälläpitäen kokoonnutaan viikottaisiin treeneihin maanantaisin klo 16-17 Kullasvuoren koulun saliin 7.10.2013 alkaen - kaikki ovat LÄMPIMÄSTI TERVETULLEITA! Junioriosastomme on pieni, mutta porukassa on rutkasti "nostetta" ja iloista suunnistusmieltä; pyritään siis kannustamaan kaikin tavoin junnuja, jotta he pysyisivät hyvän harrastuksen parissa. Treenit on tarkoitettu kaiken ikäisille eli rohkeasti vaan mukaan! Olen itse huomannut, että lapset ja nuoret ottavat esimerkkiä meistä aikuisista myös suunnistuksen saralla, vaikka emme olisikaan mitään Suomen huippuja. Joten nyt kaikki "talkoisiin" mukaan ja kannustamaan nuoria oman esimerkin voimalla! Ja eiköhän meille vanhemmillekin ole hyötyä juoksukoordinaatio, lihasvoima ym. treeneistä, joita on tarkoitus tehdä hyvällä sykkeellä, mutta pilke silmäkulmassa!
Omien epäsäännöllisten työvuorojeni takia en ihan joka maanantai pääse paikalle (tosin tämä syksykausi näyttää alustavasti melko hyvältä; ilmeisesti vain kaksi maanantaita olisi sellaista etten pääse treeneihin). Siksi haastankin kaikki kynnelle kykenevät mukaan ja tarvittaessa ottamaan vetovastuuta silloin, kun itse olen estynyt. Mistään avaruustieteestä ei ole kysymys ja kynnys on matala - omia seurakavereita ei tarvitse pelätä!
Marika
P.S. Jonkun näkövinkkelistä salivuoron kellonaika saattanee olla hieman liian aikainen. Valitettavasti mitään muuta ei ollut enää tarjolla, kun tänään kunnasta asiaa tiedustelin. Yritetään olla ensi vuonna aikaisemmin liikkeellä, niin on varaa valita.