Hyvä kertomus Ippe. Mahtava suoritus. Juuri tällaisten tarinoiden (kunhan ne ei osu omalle kohdalle) takia meikä suunnistaa 
Ja Sampolle: toistoja, toistoja. voihan siellä metsässä samoilla ihan omaksi ilokseen ja miettiä kartan ja maaston välisiä yhteyksiä, mutta mun mielestä se on kivempi tehdä jollain valmiilla radalla...eli iltarasteilla tai kisoissa. ja noihin molempiin voi lähteä myös oppimistarkoituksella.
karttamerkit haltuun, kartanluku haltuun, välineet haltuun, tee aina suunnitelma, toteuta se. ja tämä kaikki sellaisella vauhdilla, että se onnistuu.
virheitä EI saa tehdä. ei voi juosta ennen kuin osaa kävellä :hiipii:
*************************'
Sitten omaan osuuteen...
Vuonna -93 taisin juosta edellisen kerran II-joukkueessa. Nyt aikataulusyyt pakottivat mut ottamaan ensimmäisen tai toisen osuuden. Kuntoilun vähyys määritti sitten joukkueen.
Alussa oli tarjolla todellista nautiskelua ensimmäinen kilometri, kun miestä lappasi ohi vasemmalta ja oikealta. Oli kyllä melkoinen helpotus kun pääsi K:lle ja sai kävellä siellä tiheikössä. Rastille menin hissukseen.
Ensimmäinen virhe tuli hmmm.. (ei ole karttaa tässä) ehkä kutosella. Mäenpäällä helppo rasti, näin kyllä kun mun edestä tyypit kääntyivät sinne, mutta olin mielestäni oikeammassa kuin he. Tappiota n. 45 sekkaa.
Toinen virhe tuli paluumatkalla, pitkällä välillä. Siitä lähdetään, että pitkän välin päässä on hajonta. No jengi juoksi koko välin varmaankin yhtä uraa ja n. 200 metriä ennen rastia alkoi se seisoskelu ja ihmettely. Meitä oli siinä varmaan n. 30 typpiä, mutta taaskaan kukaan ei ollu samaa mieltä mun kanssa.
Nyt en uskaltanu lähteä porukasta, ja leivoin tähän sellaisen pulskan minuutin virheen...ehkä jopa 1,5 minuuttia.
Kolmas ja viimeinen virhe tuli aivan lopussa, olisko ollu toiseksi viimeinen. En ymmärtänyt karttaa ja hain jyrkänettä liian alhaalta. Tappiota 1 minuutti.
Eli vaikka aluksi tuntui, että homma meni ihan hyvin, niin kyllähän noistakin taas kertyy. Kaksi ensimmäistä virhettä pitäisi saada pois. Viimeinen virhe on sellainen mitä vaan joskus tulee, kun ei kapasiteetti yläkerrassa riitä. argh2:
Mutta kivaa oli. Kiitos kaikille.