Re: Halikkoviesti 2011

Moi,

Joukkue on tällä hetkellä yhtä varmistusta vaille valmis. Julkaistaan sitten valmiina. Juoksujärjestyskin on tehty. Sanosin, että yksi parhaimmista jengeistä vuosiin.

Osanottoinnokkuus oli taas sitä luokkaa, että moni 'vakiokävijä' ei saanut tänä vuonna edes alustavaa kyselyä kohdilleen. Mutta kyllä se kaksi joukkuetta taitaa silti olla liian kova pala tälle sympaattiselle pienseuralle. wink

vt

ps. Eli yhden Halikko-joukkueen saa ilmoittaa ja maksaa.

OSUUS   RATA    PITUUS n.       VAATIVUUS       RAJOITUS 
1       A       5,1 km          vaikea          kaikki 
2       ABC     5,0 km          vaikea          kaikki 
3       ABC     2,7 km          helppo          kaikki 
4       ABC     3,7 km          keskivaikea     kaikki 
5       ABC     5,9 km          vaikea          kaikki 
14      A       3,7 km          keskivaikea     D-sarjalainen 
15      A       7,9 km          vaikea          kaikki 

1. Sampo Keskinen
2. a) Vesa Virkki b) Pasi Nieminen c)Heikki Pelkonen
3. a) Anu Tähtinen b) Marika Liikola c) Riikka pelkonen
4. a) Hannu Lahti b) Veikko Virkki c) Esko Jussila
5. a) Jari Lahtinen b) Mikko Lampi c) Vesa Tähtinen
14. Merja Lahtinen
15. Juha Villa

Tollanen siitä nyt sitten tuli. Jokainen voi tarkistaa osuutensa pituuden ja vaativuuden tuota viestin alusta. A:lla lähtee ensin jne. :running2:

Valitukset käsitellään Karkkilan Dynamon treenisalilla.

Kyydit: Pääkaupunkiseudulta tulee varmaan oma kyytinsä. Kuhmoisten suunnalta yksi (mistä Mikko tulee), Lahdesta yksi(?) ja loput pari autoa Padasjoelta...?

Voisitte oikeastaan kasata nuo kyydit ja ilmoitella vaikka tänne. :writing:

3

Tulen puskista kuten tavallisesti, mutta paikalle kuitenkin...

Osuuskin käy, olen harjoitellut.

mr. * wrote:

Ettei vaan olis keksitty paikka!

Joukkue vaikuttaa kyllä hyvältä, ihmettelen vaan ettei mua edes kysytty mukaan :kysymys: kävinhän kuitenkin viime viikolla antamassa näyttöni ja avaamassa suunnistuskauteni jo perinteeksi muodostuneissa Lempäälän kunnanmestaruuskisoissa. Ihan kivaa oli taas vuoden tauon jälkeen vaikka vettä roimi niskaan lähes koko matkan.

Pitäiskö tässä alkaa valvomaan omia etujaan poliitttisella suhmuroinnilla erästä legendaarista Tappara-valmentajaa mukaillen.(joka muuten saattaa viimeisimpien huhujen mukaan palata kirvesrintoihin)

Notta, varo ettei ilmoittautumisesi SM-Yöhön myöhästy!

No ens kauella sitten ja vieläpä ikämiessarjoissa!!!

-Ippe

ps. Ilmoittaako Timo vai mää. Timon vois olla paree, kun voi olla että oon taas jossain vinkuintiassa siinä vaiheessa kun juoksujärjestyksiä aletaan viime tingassa muutteleen. Ja mulla on sitten se salassa pidettävä sana jolla niitä voi muuttaa jemmassa jossakin bambumajassa. Onkos muuten tää perinteinen viimehetkien suhmurointi nykyään siirtynyt kisapaikalle, kun menomatkalla bussissa ei enään voida arpoa osuuksia uusiksi?

Ippe wrote:
mr. * wrote:

Ettei vaan olis keksitty paikka!

Joukkue vaikuttaa kyllä hyvältä, ihmettelen vaan ettei mua edes kysytty mukaan :kysymys: kävinhän kuitenkin viime viikolla antamassa näyttöni ja avaamassa suunnistuskauteni jo perinteeksi muodostuneissa Lempäälän kunnanmestaruuskisoissa. Ihan kivaa oli taas vuoden tauon jälkeen vaikka vettä roimi niskaan lähes koko matkan.

Pitäiskö tässä alkaa valvomaan omia etujaan poliitttisella suhmuroinnilla erästä legendaarista Tappara-valmentajaa mukaillen.(joka muuten saattaa viimeisimpien huhujen mukaan palata kirvesrintoihin)

Notta, varo ettei ilmoittautumisesi SM-Yöhön myöhästy!

No ens kauella sitten ja vieläpä ikämiessarjoissa!!!

-Ippe

ps. Ilmoittaako Timo vai mää. Timon vois olla paree, kun voi olla että oon taas jossain vinkuintiassa siinä vaiheessa kun juoksujärjestyksiä aletaan viime tingassa muutteleen. Ja mulla on sitten se salassa pidettävä sana jolla niitä voi muuttaa jemmassa jossakin bambumajassa. Onkos muuten tää perinteinen viimehetkien suhmurointi nykyään siirtynyt kisapaikalle, kun menomatkalla bussissa ei enään voida arpoa osuuksia uusiksi?

Joukkueen kasaajat päättivät antaa sulle vaipanvaihtorauhan... tongue

6 (edited by JV 23-09-2011 20:41:54)

Ippe wrote:

Niin no, kyllähän tuossa sun profiilikuvassa jotain yhtäläisyyttä legendaariseen Tukka-Jukkaan on.. cool Toivotaan kuitenkin, että PäijRan menestys Halikossa on edes vähän parempaa luokkaa kuin Tapparan SM-liigassa. Tai sitten tosiaan on pikapikaa laitettava managerit vaihtoon.

Noista joukkuevalinnoista vielä, varamiehiähän me ei olla kyselty, mutta jos kova hinku on mukaan niin tässä vaiheessa saa toki halukkuudestaan ilmoittaa. Toivotaan kuitenkin että jengi pysyy terveenä, eikä varamiehiä tarvis hätyytellä.

Allekirjoittaneellakin syyskunto alkaa olla mallillaan, tiistain Lohjan yörasteilla piikkipaikka Deltalaisten nenän edestä. Ja parin viikon päästä olis tarkoitus käydä hakemassa vauhtia ruotsinmaalta, 25mannassa vahvistamassa Punkalaitumen kunnon tiimiä. Jokohan ens kaudella saatais PäijRastakin sinne joukkue? roll

JV

7

Moi,

Tuli tänään sitten toinen startti tällä kaudella ( 2x enemmän kuin viime vuonna) suunnistuksen parissa. Oli meidän Jukola porukan keskenäiset kisat, joudun pitkittyneen flussan takia valitsemaan lyhyen radan 7.9km ja selvisin siitä kohtuudella. Ekalla ratilla ehkä pari minuutia ylimääräistä, sitten menikin putkeen aina viimeisell rastille (ei viitoitusta maaliin), jossa onnistuin hukkaamaan yli 6 min.
Kokonisuutena tähän tällä starttimäärällä täytyneen kuitenkin olla suhteellisen tyytyväinen, ainahan vauhtia pitäisi saada lisää.

t. Vesa

8

Moro!

Hengissä ollaan ja Halikkoon ollaan lähdössä. Ippe kun on nimetty varamieheksi, niin pyydänkin, että Ippe on tosiaan vielä varuillaan lähtemään, koska omalla kohdalla on erittäin haasteellinen ohjelma. Ihme, että noiden mun säbäpoikien turnaus on juuri samana päivänä ja eka peli on Myllypurossa klo 14.45. Eli en tule sinne ehtimään. Jonkun pitää valmentaa ja ohjata poikia, koitan saada asian järjestymään niin, että pystyn tulemaan juoksemaan sen 2.osuuden ja lähden heti sen jälkeen kohti Myllypuroa.

Pasi

9

Joopa joo!

Ottakaahan rauhallisesti. Minä yritän ilmoittaa tämän joukkueen Angelniemelle, mutta siellä on jokin tekninen vika tai sitten vika on täällä. Ilmoittautuminen tapahtuu vain ja ainoastaan halikkoviestin sivuilla olevan ilmoittautumispalvelun kautta. Harmittavaa kyllä, kyseisen ilmoittautumispalvelun tarkempi osoite on sisäpiirin tietoa ja minä kuulun ulkopiiriin. Minulle ei näy mitään linkkejä mihinkään ilmoittautumispalveluihin.

Mutta ku näistä koneista ei aina tiedä mitä tepposia tekevät, niin käykääpäs muutkin kurkkaamassa, jos löydätte linkin ilmoittautumispalveluun. Jos sellainen löytyy, kertokaa siitä minullekin, niin yritetään uudemman kerran ilmoittaa joukkuetta. Jos se ei sitten kertakaikkiaan onnistu, niin teiltä säästyy pari euroa per auto parkkimaksuja ja jonkin verran enemmän polttoainemaksuja ja kenties ilmaston lämpeneminen hidastuu sen verran, että saahaan tänäkin talvena lunta, vaikka toisaalta olen kyllä miettinyt, että hiihto minun kohdallani on sen verran mäenlaskuun painottuva suoritus, jotta ei sillä kuntoa yllä paljon pidetä saati kehitetä. Jotta ei sillä niin väliä.

Pate wrote:

Moro!

Ippe kun on nimetty varamieheksi, niin pyydänkin, että Ippe on tosiaan vielä varuillaan lähtemään

Joo olen varuillani pitämään luurin äänettömällä ettet suotta herätä aamuyön tunteina. Täytyy taas maanantaina lähteä nauttimaan etelävaltioiden vieraanvaraisuudesta ja upporasvassa paistetuista ruuista.

-Ippe

11 (edited by haha 23-10-2011 19:31:38)

Päijät-Rasti onnistui hienosti: :klap:

62. Päijät-Rasti 1                                                               -1.24.40
      1. Sampo Keskinen                                                   37.39       
      2. Vesa Virkki-Veikko Virkki-Heikki Pelkonen               56.22 1.34.02
      3. Anu Tähtinen-Merja-Marika Liikola-Riikka Pelkonen  22.47 1.56.49
      4. Ari Lahtinen-Hannu Lahti-Esko Jussila                      45.29 2.35.05
      5. Jari Lahtinen-Mikko Lampi-Vesa Tähtinen                 50.18 3.21.42
      6. Merja Lahtinen                                                      39.23 4.01.05
      7. Juha Villa                                                              1.00.07 5.01.12

12

Ja ilmeisesti lopullinen tarkistettu sija on 61. Viime vuonnahan me ei mukana oltu, en tiedä mistä tuo numero 75 on tullut.

61. sija on PäijRan toiseksi paras sija 2000-luvulla, paras on vuodelta 2009 jolloin oltiin niinkin korkealla kuin 52. Tosin silloin joukkueita oli jokunen vähemmän.

Kiitokset vaan koko joukkueelle, kivaa oli yhden välivuoden jälkeen juosta taas Halikossa ja ens vuonna mukana jälleen!

JV

13

Jees, samat sanat myös täältä, kivaa oli! Joku meitä ennen maaliin tullut ankkuri oli ottanut hylsyn, joten siitä varmaan toi pykälällä noussut sija..

Nää viestit ovat pirullisia harjoittelumotivaation kasvattajia. Turhan monessa paikassa tuli eilen käveltyä, mutta onneksi hapen riittävyyttä voi edistää laittamalla tossua toisen eteen. Nyt on sitten jalat ihan pipi roll.

14

Oli oikein mukavaa taas kokoontua näissä merkeissä! Kelit suosivat ja seurateltalla jutustelu kulki rennoissa merkeissä. Monenlaista kremppaa oli porukalla jäsenissään, mutta urheiluteipillähän niistä yleensä selvittiin.

Hienoa oli taas pitkästä aikaa nähdä Virkin veljesten otatusta loppusuoralla, ja Merjan urakointi oli ehdottomasti myös maininnan arvoinen, kuten myös Sampo aloittajana.

Pikkuhiljaa aletaan valmistautua talvikauteen. Ulkoilla pitää ahkerasti, jotta happi riittää ensi keväänä, kun nastarit taas kaivetaan esiin.

Kesät talvet, satoi tai paistoi

15

Moi,

Kiitos vaan kaikille, oli tosi mukavaa pitkästä aikaa olla mukana Halikkoviestissä.

Oma suunnistamattomuuteni näkyi "pieninä" virheinä ( 40 -60s) aivan rastiympyrässä, ensimmäistä rastia lukuun ottamatta, jota pummasin kunnolla (2 - 3 min). Maastohan oli erinomaista Halikkoviestille tyypillistä maastoa, joten kisasta jäi kuitenkin hyvin positiivinen vaikutelma, josta innostuneena ostin uudet suunnistushousut ja trikoot - ehkä ensi vuonna sitten hiukan aktiivisemmin suunnistuksen parissa.:cool:
t. Vesa

16

Moi,

Toisena joukkueen managerina päätin paeta maasta, koska emme sijoittuneet 60 parhaan joukkoon...

Nyt, maaperän ehkä jäähdyttyä, uskaltauduin takaisin...takana 5 päivää todellista korttelisuunnistusta ikuisessa kaupungissa.

Kisahan oli sitä tuttua laatua. Huippumaasto, huippukartta ja huippusekava kilpailukeskus. Viesti kulki joukkueelta mielestäni sangen  mukavasti (varsinkin aloitus), vaikka edelleenkään emme sitä parasta joukkuetta jalkeille saaneet.

Oma suoritus oli taas hitaudestani johtuen tylsähkö. Virheitä alle minuutti. Pari alkavaa virhettä, joista selvittiin tuurilla ja taidolla. Tergatille tuli pataan jotain 50 sekunttia, mutta mulla oli varmaan hitaammat letkat tongue

vt