Re: Am-pitkä 2009

Mistähän mahtaa johtua, että Säkiä sivuilla ilmottautuneissa ei näy yhtään päijät-rastilaista? Kaihan meidät kuitenkin on kisoihin ilmotettu?

Merja L wrote:

Mistähän mahtaa johtua, että Säkiä sivuilla ilmottautuneissa ei näy yhtään päijät-rastilaista? Kaihan meidät kuitenkin on kisoihin ilmotettu?

Sori, mä ehkä yleistin liikaa. Mutta mulla meni niin huonosti viime iltarasteilla, että päätin armahtaa järjestäjät ja peruin koko seuran ilmoittautumiset. Koska jos en minä pärjää, niin eihän siellä voi muutkaan meistä pärjätä. 3))

edit. lisäsin varmuuden vuoksi tuollaisen pikku-ukkelin tohon perään.

3

Onpas kummallista. Mulle ainakin on tullut Ippen ilmoitusviestistä kopio. Viesti oli lähetetty maanantaina aamupäivällä ja lähetetty ilmoittautumisosoitteeseen Lehtosen Pasille Lammin Betoniin.

Sinne varmaan pitäisi ottaa yhteyttä ja ihmetellä asiaa. Ei sen puoleen, voisin jäädä hyvinkin pois, mutta kun Jaakko odottaa innolla rastireittiä, jossa on lähettäjät ja kaikki...

4

No niin, ilmoittautumisten pitäisi olla kunnossa, kunnes toisin todistetaan. Tai siis varmaan lähtöaikalistassa ilmoittautumiset näkyvät... jos ei ekassa, niin tokassa versiossa. Ja jos ei siinä, niin varmaan kilpailukeskuksen ilmoitustaululla.

Ja asiasta kolmanteen. Nyt on MTR:n lämpötulostimeen asennettu uusi akku, jonka kapasiteetti on 2600 mAh. Luultavasti sillä pystyy yhdellä latauksella tulostamaan useampienkin iltarastien ajat.

Vaikka itse teinkin juotos- ja asennushommat, näyttää laite vielä toimivan ja akkukin nielaisi sisäänsä peräti 2700 mAh:n edestä sähköä autotallin seinässä olevista aukoista.

tm wrote:

No niin, ilmoittautumisten pitäisi olla kunnossa, kunnes toisin todistetaan. Tai siis varmaan lähtöaikalistassa ilmoittautumiset näkyvät... jos ei ekassa, niin tokassa versiossa. Ja jos ei siinä, niin varmaan kilpailukeskuksen ilmoitustaululla.

Ja asiasta kolmanteen. Nyt on MTR:n lämpötulostimeen asennettu uusi akku, jonka kapasiteetti on 2600 mAh. Luultavasti sillä pystyy yhdellä latauksella tulostamaan useampienkin iltarastien ajat.

Vaikka itse teinkin juotos- ja asennushommat, näyttää laite vielä toimivan ja akkukin nielaisi sisäänsä peräti 2700 mAh:n edestä sähköä autotallin seinässä olevista aukoista.

Olihan tuulivoimalla tuotettua sähköä, olihan? Koska mä olen 'yleensä' tuulennopea ja mun väliajat ei ehkä muuten tulostu oikein. :hiipii:

6

mr. * wrote:

Olihan tuulivoimalla tuotettua sähköä, olihan? Koska mä olen 'yleensä' tuulennopea ja mun väliajat ei ehkä muuten tulostu oikein.

Ei kai sähkö väliaikoihin ja loppuaikaan vaikuta ainakaan niin paljoa kuin iltarastiohjelman avulla tehdyt 'säädöt'. Maalissa yksi sun toinen sanoo, että tuossa meni 30 sekuntia ylimääräistä, tuossa kolme minuuttia ylimääräistä jne. No, nöyränä tulospalvelijana minä kaivelen muistivihkon taskusta ja lisään itsekunkin suoritukseen nähtävästi emit-kortilta puuttuvat ylimääräiset ajat tuloksiin, jotta ne varmasti pitävät paikkansa. cool