Re: Reenaaminen
Moro!
Ekaksi kommentti näille sivuille. Olen vanhoillinen ja edelleenkin tykkään, että aikaisempi palsta oli mukavampi. Sinne syntyi keskustelua jne. Olisiko mitään mahista kehittää tästä nykyisestä versiosta kevyempää ja helpommin seurattavaa?
Ja sitten reenaamiseen ja omaan historiaan.
Kävin su iltana hölkkäämässä pikkasen. Kunto oli juuri niin heikko kuin osasin odottaa lähes kuukauden levon jälkeen. Eli 5. osuus kutsuu.
Kävin ma iltana juoksemassa (aikaa oli vähän, tulikin juostua kovaa 30 min) yhteensä 45 min, joista 30 min "tosi kovaa" pururadalla, kilometrivauhti uuden Suuntoni mukaan oli 4 min 30 s kilometriä kohden. Huh huh, edelleen 5. osuus kutsuu.
Kävin ti iltana juoksemassa yhdessä Garyn ja Manun kanssa 1 h 30 min. Tulikin juostua melko kovaa ko. lenkki, keskivauhti oli 4 min 47 s kilometriä kohden. Syke oli koko ajan 147 lyöntiä minuutissa. Huh huh, Manulla se oli 122. 2 min lenkin jälkeen mulla syke oli 112 lyöntiä ja Manulla 77 lyöntiä. Huh huh, mikä ero. Ehkä se, että toinen on rankilla 5. ja lauantaina erittäin vahvoilla SM-pitkillä, kun taas tämä toinen sankari keskittyykin vain edelleen Jukolan 5. osuudelle )
Tulevaisuus:
Tänään ajattelin mennä hölkkäileen jonkun reilun tunnin, ehkä 1 h 15 min rauhallista, osittain jopa kävelyä.
To ajattelin juoksuttaa Virkin Veikkoa 1 h 30 min rauhallisesti.
Pe ajattelin käydä vaikka rullaluistelemassa tunnin verran.
la ajattelin mätkyttää aamulla 2 h 30 min rauhallisesti ja ip palautella rullailemalla 30 min
su pidän krapulapäivän ja katselen viikon harjoitusdataa tietokoneeltani, jonka pitäisi näyttää viikon saldona vähintään 9 tuntia. Ehkä jopa 10,5 tuntia, jos kuitenkin lähden juoksemaan su.
Elikkäs kiire on kova päästä kuntoon, tavoite on juosta Jukolassa ykkösporukassa ja kenties se 2. osuus. Ennen kuin siihen suostun, minun on oltava sellaisessa tikissä, että tuo lenkki Manun kanssa menee syketasolla 133 ja vauhdin pitää olla max 4.36. Utopistista, mutta ei mahdotonta. Aika näyttää.
Nipa