1

Re: Salivuoro 2007-2008

Tuossahan tuo hakulappu on.

Viime talvena osallistujia oli kohtuullisen vähän, mutta kyllä tuo venyttely hyvää teki. Aikaisemminhan tuo vuoro on ollut maanantai-iltaisin. Ottakaas kantaa, jos laittaisin hakemukseen tiistai- tai perjantai-illan. Tuo maanantai-ilta ei sovellu meikäläiselle kovin hyvin eli paras olisi tiistaina iltarastiaikaan tai sitten perjantai-iltana. "Alkukaudesta" voitaisiin käydä yhteislenkeilläkin tai tehdä huvin vuoksi radalla erikoisempia juoksuharjoituksia ja kokeilla vaikka coopperin testiä.

Mitäs sanotte?

yhteislenkki ja sitten 'lyhyempi' venyttely?? eli perjantai-ilta. :kysymys:

Moro!

Aivan loistava ajatus, jos tuo viikonpäivä muutetaan perjantaiksi. Vielä kun otetaan kellon ajaksi klo 18.00 tai 18.30, niin muualtakin siellä satunnaisesti käyvät henkilöt saavat mahdollisuuden osallistua synsteemeihin.

Eikä aina tarvii ehittää lenkkiä. Ahjolassa on ihan kiva pelata esim. koristakin välillä. tärkeintä on juuri herättää sellaista yhressä tekemisen meininkiä!

T: Nipa(ei varmaankaan niin kovin usein ole mestoilla, mutta aina kuitenkin kun olen siellä)

4

mr. * wrote:

yhteislenkki ja sitten 'lyhyempi' venyttely?? eli perjantai-ilta. :kysymys:

Nipa wrote:

Aivan loistava ajatus, jos tuo viikonpäivä muutetaan perjantaiksi. Vielä kun otetaan kellon ajaksi klo 18.00 tai 18.30, niin muualtakin siellä satunnaisesti käyvät henkilöt saavat mahdollisuuden osallistua synsteemeihin.

No jokos tämän viikon perjantaina alkaa nämä yhteislenkit? Ehdotan ajaksi aikaisintaan 18.30 niin saatan itsekin ehtiä mukaan... :kysymys:

- JV -

joo, maaranen lupas lähtä messiin. mä kans jos oon palautunu halikosta. tongue