Re: Uudet suunnistuspaidat

Mr * kyseli Finillä, josko minun paitani rispaantuu, kuten hänellä. Totesin, ettei. Joudun perumaan puheeni. Kun nyt olen käyttänyt sitä, se on alkanut rispaantua. Tai jotain sellaista.

juuh,

näin se menee...ensin rispaantuu mies ja sitte paita...

Eli herra paitavastaava voisi hieman tiedustella 'takuuta' tai jotain. Eikai toi nyt ihan ok ole, että 50 egen suunnistuspaita muuttaa ulkonäköönsä siinä 10 mettässä käynnin jälkeen.

*

3

Moro!

Myös Sniper YHDEN metsä lenkin jälkeen joutuu toteamaan, että paita rispaantuu ja muuttaa muotoaan!

Pasi

4

Hyvät tekstiiliurheilijat!

Olette hoitaneet paitojanne huonosti, jos ne noin rispaantuvat. Jos huolella luette paitojen käyttöohjeet, niissä varmasti todetaan, että ko paidat on tarkoitettu vain penkkiurheilukäyttöön. Paitojen materiaali EI OLE suunniteltu oikeaan urheiluun, vaan ne kestävät hyvin hoidettuna parikymmentä jalkapallo-ottelua kotona TV:n ääressä, toistakymmentä ottelua kentän laidalla, jos aurinko ei paista paitaan suoraan. Käytön jälkeen hellä käsinpesu ja kuivatus varjoisassa paikassa ynnä varovainen silitys...

NO, jos paitojen valmistaja haluaa pitää markkinansa, niin varmaan heillä on tarjota jokin selitys ja ehkä toinen paita. Joten soitelkaa firmaan, josta paidat tilasitte!

Minä pitäydyn näihin seuran omiin paitoihin. Tosin ovat lahkeet noissakin rispaantuneet ja värit haalistuneet. Otankin itseeni yhteyttä ja tiedustelen asiaa.

Kesälomat on lusittu ja uuteen kämppään saatu yhteydet kuntoon, joten voipi alkaa taas tännekin kirjoittelemaan.

Olin yhteydessä paitatoimittajaan ja myönsivät laatuongelmat alkukesän toimituksissa. Lupasivat toimittaa meille uudet varmasti kestävät paidat!

Vanhat paidat voimme lunastaa itsellemme 10e/kpl tai palauttaa, kun olemme saaneet uudet tilalle. Aikataulusta ei vielä ole tietoa.

Paidan ostaneet voisivatkin ilmoittaa minulle palauttavatko vanhan paidan vai ei. Yhteystiedot löytyvät esim. verkkovihkosta.

Ippe

Tuo rispaantuvakin malli on sen verran hyvä paita etenkin kesähelteellä, että en taida siitä luopua (sopii vaikka maratonille, tiedoksi muillekin). Eli lunastan sen. Käytetään sitä uutta sitten vaikka oikein suunnistamiseen!

Kesät talvet, satoi tai paistoi

7

Moro !

Eki puhuu asiaa. Lunastan samoin vanhan paidan itselleni maratooneja ja hölkkäkisoja varten. Monikäyttöinen paita. Erinomainen hellepaita myös eihikoilulajeissa.

Alkaa palautuun. Ensimmäinen lenkkikokeilu (siis juoksu) onnistuneesti suoritettu.

Koista

Moi!

Niinkuin joskus jo taannoin mainitsin niin Noname toimitti uudet paidat. No ei se homma tälläkään kertaa ihan putkeen mennyt nimittäin muutamasta paidasta löytyi pieni värivirhe. Osa liloista raidoista(toinen hiha tai etupuolen raidat) on tumman sinisiä argh2:
Alkaa jo hiukan hatuttaan tää paitojen kanssa puljaaminen. Joten ehdotin valmistajalle, että unohdetaan se 10 euron maksu noista vanhoista paidoista, jos me pidetään noi värivirheelliset paidat. Tämän ehdotuksen Noname hyväksyi.

Kaksi virheellisistä paidoista napsahti nimikkopaidan tilanneille(Mä ja Kimmo) Lisäksi tarvis vielä jonkun L-koon paidan tilanneen uhrautua eli Eki, Valtsu, Pietu, VesaT tai Koista niin ei tarvi noista vanhoista paidoista alkaa rahoja keräileen eikä alkaa lähetteleen paitoja takaisin Nonamelle. Jos vapaaehtoista ei löydy, niin sitten mietitään muita toimenpiteitä.

Ippe

o/

(tuossa kuvassa siis mä niinkun nostan käden ylös. eli pistä se valuvikanen vaan mulle...)

tosin se tässä lähinnä huolettaa, että tuo L-koko oli sopiva silloin tilaushetkelle, silloin joskus... tongue

:kumarran: