1

Re: Billnäsin keskimatka 8.4.

Kausi avattu!

Tänään juostiin kevätkauden virallinen avaus Karjaalla, tarkemmin sanottuna Antbyn kylän alueella. Keli oli komee, tuuli hellitti vähän viime päivistä ja aurinko paistoi. Maasto oli kuivaa, hienoja avokalliomäkiä joiden välissä joitain rytöpaikkoja mutta kuitenkin kaikkiaan ihan juostavaa kelpo maastoa.

Matkaa oli pääsarjassa 7,2km ja rasteja 17. Suunnistus oli mulla melko virheetön, muutamia pikku hasseja luokkaa puolta minuuttia kukin ja pari kertaa tuli lähdettyä huolimattomasti rastilta vähän vikasuuntaan. Juoksu sen sijaan oli vielä aika tukkoista ja kilometriaika painui lähelle 8 minuuttia. Mutta uudet EPOC-ennätykset tuli, 410! :running:

Kärki menee kyllä kovaa, sinne ei ole mitään jakoo eikä sijoituksista kannata mitään puhua. Mutta jos sais alkuvuoden aikana vauhtia parannettua vaikka tuollaiset 20sekkaa per kilometri, niin kyllä tässä vielä Jukolaan ihan kohtuulliseen kuntoon kerkee.

Oli muuten PäijRan ikämiesosastokin Mr.* & Tango mukana näissä skaboissa, oletettavasti saamme lähipäivinä kuulla sieltäkin rapoa kisoista wink

Seuraavassa sitten karttakuvat kahdessa palassa + mun reitti sekä Suunnon datat.

karttapala 1 (rastit 1-7)
karttapala2 (rastit 8-17)
Suunnon käppyrät

- JV -

yikes:o:o

juuh, kausi on avattu.

koska Django nöyryytti mua tylysti, olen pakotettu siirtymään puolustuskannelle heti kättelyssä. odotetaan ensin siis kaverin uhoomiset. isken sitten takaisin, jos pystyn...palaan tarkemmin asiaan joku yö. cool

no tuloksista ikämiessarjassa vielä sen verran, että Django oli 4. viimeinen, mutta ei kuitenkaan seuramme hitain... sad

Yllätys, yllätys

Kaksi vuotta yksinomaan viesteihin keskityttyäni yllätin itseni minäkin juoksemasta Karjaan Uran henkilökohtaisissa suunnistuskilpailuissa.

Sauvakävelylenkeillä :running: hankittu orastava peruskunto ei kovin korkealle siivittänyt, mutta virheetön suunnistus upeassa maastossa jäi lämmittämään mieltä. Myös polvet kestivät lyhyen matkan rasitukset yllättävän hyvin.   

Tämä kaikki riitti kuin riittikin yllättämään myös Mr. *:n,  joka tosin antoi 6 minuuttia tasoitusta nautiskellen maaston parhaista antimista.
Ensi keväänä yritetään ilman tasoitusta wink

Sitä ennen kirmataan taas ainakin Jukolassa ja Halikossa!

Tango

miksi en voittanut?? (juurikaan ketään) tongue

hauskaa? argh2: argh2:

5

mr. * wrote:

Haa, toihan on sama kuin mun 11. rasti! Sehän oli ihan helpossa paikkaa... tongue

- JV -

Eikun oli se vaikee! Mäkin jouduin vähän hidastaan, mikä ei muuten siitä vauhdista ollut kokonaan pysähtymättä ihan helppoa...

Ja jos haluaa varmuudella voittaa jonkun/joitakin, on syytä vaihtaa vaikkapa H 21-sarjaan. H 35-sarja on aivan liian tasainen. Hännän huippu jäi voittajalle vain varttitunnin (n. 3 min/km).

Tango

Toi mr *:n kaartelu oli kuin..., kuin... kuin Jokerit kärppien pyörityksessä. lol wink tongue

JV wrote:
mr. * wrote:

Haa, toihan on sama kuin mun 11. rasti! Sehän oli ihan helpossa paikkaa... tongue

- JV -

...hö...paikka oli toki toooodella helppo. en vain löytänyt sinne niinku silleen heti.

ps. hegemonin huutelun jätän omaan arvoonsa. http://emoticons4u.com/violent/sterb048.gif

9

Moro!

Se on talvilomat lusittu Levillä, tuli muutama kilometri hiihdettyäkin, mutta pääpaino oli mutkamäessä smile

En ole muuten enää rautainen kaveri (tosin en voi enää ruostuakaan konkreettisesti..), koska tänään kävin leikkauttamassa ylimääräiset raudat pois tuosta olkapäästä. Luulin tähän päivään asti, että siellä on ihan pikku metallipala, mutta mitä vielä, nyt tossa pöydällä komeilee noin 10 cm pitkä ja 1 cm leveä metallilaatta ja 6 kpl omasta mielestä isohkoa ruuvia (pituus noin 20 mm, paksuus ehkä 3 mm, jos tohon PuuhaPeten mittaan on luottamista smile).

Eli nyt ollaan sit taas tekemättä juuri mitään seuraavat 2-4 viikkoa. Ja nyt kun tiedän konkreettisesti (insinööri kun on) kuinka isot aukot tossa ohuessa luussa ovat. Pikkasen rajoittaa tekemisiä, mutta kyl tässä Jukolaan saadaan hyvät iskut päälle, ainakin lyhyelle osuudelle smile

Moilanen