1

Re: Halikko-viesti 14.10.2006

Moi,

Miten on, saadanko tänä vuonna joukkuetta halikoon, olen käytettävissä, mikäli joukkueeseen mahdun?
Alla osuudet ja matkat, sekä vaatimukset juoksijoiden suhteen:

OSUUS        PITUUS n.      VAATIVUUS       RAJOITUS 
1       A         5,4 km          vaikea              kaikki 
2       ABC     5,4 km          vaikea              kaikki 
3       ABC     3,1 km          helppo              kaikki 
4       ABC     3,9 km          keskivaikea       kaikki 
5       ABC     6,2 km          vaikea              kaikki 
14      A         3,9 km          keskivaikea      D-sarjalainen 
15      A         7,8 km          vaikea              kaikki

JOUKKUEEN KOKOONPANORAJOITUKSET: Joukkueessa on oltava vähintään neljä naispuolista suunnistajaa. Joukkueessa saa olla enintään kuusi H19-39 sarjalaista suunnistajaa. Osuuden 14 juoksija pitää olla D-sarjalainen
SARJAVAATIMUKSET: Joukkueeseen tulee kuulua juoksijoita eri sarjoista vähintään:

yksi D -16 tai D45- -sarjalainen ja
yksi H/D -14 tai H/D55- -sarjalainen ja
kaksi H/D -16 tai H/D45- -sarjalaista ja
kaksi H/D -18 tai H/D40- -sarjalaista.

t. Vesa

2 (edited by Hege 29-09-2006 20:17:59)

Olisikohan tässä riittävästi suunnistajia kahteen joukkueeseen. Ja kuinkahan moni heistä ei pääse?

Marika
Anu
Merja L
Piia
Riikka
Reetta
Marjo
[s]Katri[/s]
Seija
Anni-Mari
Katja S
Leena

Vesa
Vesa
Pasi
Juha V
Juha N
Niko
Esko
Pekka
Mauri
Eero
Hannu L
[s]Hannu H[/s]
Timo
Ari
Jari

Henri
Ilpo
Kimmo
[s]Jorma[/s]
[s]Veikko[/s]
Heikki T
Heikki P
Pietari
Mikko
Esa
Taavi
Antti
Jouko

Pitäisikö kyselyvastuuta jakaa?

pitäs varmaan jakaa...lisäsin punaisella 'ei estyneet' wink

4

mr. * wrote:

lisäsin punaisella 'ei estyneet' wink

Samoin.

- JV -

Mä voin kysellä tolta venla porukalta, varsinkin Katrilta ja Anni-Marilta joita ei esim. iltarasteilla näe. Ja enköhän mä voi itseni lisäksi luvata iskän ja Jarinkin puolesta että perhe Lahtinen on mukana tänäkin vuonna.

Merja

6

Minä myös mukana!

Pasi

7

Ja mä !!!!

Ps. Maratonkuume leviää Mr. Vvi ilmoittautunut  ennsi vuode Stockholmiin.

haha, vvi...etkai ollu tankannu liikaa ennen tota ilmoo :kysymys:

no anyway :klap:

ps. kukas tossa listassa on heikki v?

Varsin tiukka aikataulu VVi:llä, jos aikoo vetää Stockan maran 09.06.2007 ja Virkiän Jukolan 16.-17.06.2007! Viikko on aikaa palautella voimia maratonin jälkeen, sitten taas pitkälle yöpätkälle Simpsiövuoren rinteisiin ...

Kesät talvet, satoi tai paistoi

10

Moi,

En ollut tankkanut yhtään, mulla oli jopa muutama vuorokausi aikaa miettiä, ja päätös oli NYT tai EI KOSKAAN!
Kyllä olin tietoinen myös tuosta Jukolan läheisyydestä ja siitä, että ainakin 2 viikkoa pitäisi olla väliä, mutta toisaalta olen juossut yli 20 kertaa Jukolan viestissä (ei oikeen riitä enään motivaattoriksi) ja en kertaakaan maratonia - voin jopa jättää Jukoklan kokonaan väliin. Ja lisäksi omasta kokemuksesta voin sanoa olevani aina paremmassa kunnossa keväisin kuin myömennin kesällä, siinä yksi syy lisää siihen miksi Tukholma, eikä HCM.

t. Vesa

No mutta nimiä vielä pitäisi saada punaiseksi (=lupautunut Halikkoon). Ilmoitelkaa ja kysykää, niin selviää, monellako joukkueella yritetään.

Hyvä valinta ekaksi maratoniksi, tunnelmaa ja väkeä riittää ja järjestelyt todellakin toimii.
Todennäköisesti sääkin Tukholmassa on viileämpää kuin HCM:ssä keskikesällä.
Maratonlaiva hesasta on kuulemma buukattu täyteen jo tässä vaiheessa...

13

Moi!

Missä on valvoja! Tämän ketjun viestit menevät sekalaiseksi säksätykseksi. Maratonit kuuluvat otsikon HCM alle lol

Moilanen

Moi,

en ole käytettävissä Halikossa.

t. Veikko

Muita suunnitelmia täälläkin...

t:Ilpo

Ketähän Ilpoa tuolla tarkoitettiin hmm
No mää oon ainakin käytettävissä ja niin on Kimmokin

Ippe

17

Mä kanssa olisin käytettävissä, jos mukaan mahtuu.

18

Moro!

Jos naisista pulaa on, niin voin minäkin lähteä, vaikka olenkin tänä kesänä saanut huomata, miten epäsäännöllinen työaika haittaa harrastamista! Jopa iltarasteille pääseminen on ollut hankalaa, kun aina on ollut joko päivävuoro tai sitten yövuoro on painanut päälle...Suunnistustuntuma puttuu, mutta voin siis tarvittaessa lähteä Halikkoon.

T:Marika

Moi,
Jonkun verran on naisten tilanne selvinnyt eli Anni-Mari ja Piia ovat käytettävissä, mutta Katri oli ehtinyt sopia sille päivälle jo jotain muuta.

Merja

Joukon jatkona minäkin, jos tarvetta esiintyy.

Eero

21

Todennäköisesti minäkin olen saamatteilla kyseisenä ajankohtana, ja kyllähän kausi on päätettävä perinteiseen tapaan Halikkoviestin tunnelmissa!

22

Moi,

Naisia näyttäisi oleva 6 kpl tällä hetkellä ja kahteen joukkueeseen tarvitaan 8.

Miten mutten Hannu H:n laita nimi näyttäisi puuttuvan tuolta Hesen listalta ja muistaakseni oli mukan viime vuonnakin??

t. Vesa

23

Viimesyksyisistä tosiaan Harkolan Hannu puuttu listasta, samoin Aallon Antti.

Hannu H. sanoi olevansa esteellinen. Kuka kysyy Anttia?

25

Ihan mielelläni lähden Halikkoviestiin.

26 (edited by Eki 20-09-2006 07:38:13)

Eräs mahdollinen Halikko-spekulaatioihin otettavissa oleva nimi on Jouko Snellman. Jokke on kolunnut pääkaupunkiseudun metsiä ahkerasti koko kesän, ja onpa tuo kehveli muutaman kerran minutkin jättänyt jälkeensä Rakentaja-rasteilla.

Juttelin asiasta Joken kanssa Paloheinässä yörasteilla. Ei hän kyllä suoralta kädeltä mukaan lupautunut, mutta ei ehdottomasti kieltäytynytkään, ja näissä ympyröissähän tuollainen vaste perinteisesti katsotaan myöntymiseksi (tämä tiedoksi näin jälkikäteen!).

Joten Hege, laita nimi mieleen! Sarjaa en osaa sanoa.

Eki wrote:

Eräs mahdollinen Halikko-spekulaatioihin otettavissa oleva nimi on Jouko Snellman. Jokke on kolunnut pääkaupunkiseudun metsiä ahkerasti koko kesän, ja onpa tuo kehveli muutaman kerran minutkin jättänyt jälkeensä Rakentaja-rasteilla.

Juttelin asiasta Joken kanssa Paloheinässä yörasteilla. Ei hän kyllä suoralta kädeltä mukaan lupautunut, mutta ei ehdottomasti kieltäytynytkään, ja näissä ympyröissähän tuollainen vaste perinteisesti katsotaan myöntymiseksi (tämä tiedoksi näin jälkikäteen!).

Joten Hege, laita nimi mieleen! Sarjaa en osaa sanoa.

Jouko on -69.

HALIKKOVIESTIIN ON ILMOITETTU 2 JOUKKUETTA.

-hegemonius lupasi tehdä juoksujärjestykset...
-linja-auto kuskeineen on varattu...lähtö pappilanmäeltä...monelta?

nimim. [s]kovassa[/s] kunnossa tongue

Moi,

Se on hyvä pääsee meikäläinenkin pienentäämään tuota mahaansa.:cool:

t. VVi

Moi,

Myös Marjo on käytettävissä Halikossa eli nyt taitaa riittävä määrä naisia olla...

Merja

Tässä vasta haistellaan ilmaa. Kuinka tehdään, kaksi tasaista joukkuetta vaiko selkeä ykkösjoukkue ja sitten kakkonen? Mitä toivotaan. Tällaisilla kokoonpanoilla täyttyisi ehdot, mutta yksi mies puuttuu. Toki hätävararatkaisuja on (Esim. se, että Reetta juoksee), mutta miten muuten löytyykö innokkaita?

1 A    5,4 km    Pate
2 ABC    5,4 km    Juha N., Vesa T., Kimmo
3 ABC    3,1 km    Anu, Marjo, Taavi
4 ABC    3,9 km     Riikka, Maukka, Pekka
5 ABC    6,2 km    Hande, Heikki P. Vesa V
14 A    3,9 km    Marika
15 A    7,8 km    Juha V.

1 A    5,4 km    Niko
2 ABC    5,4 km    Heikki T, Ippe, Timo
3 ABC    3,1 km    Piia, Merja, Leena
4 ABC    3,9 km     Ari, Eero, Jarski
5 ABC    6,2 km    Esa, Esko, Antti
14 A    3,9 km    Anni-Mari
15 A    7,8 km    Mister Who?

SARJAVAATIMUKSET: Joukkueeseen tulee kuulua juoksijoita eri sarjoista vähintään:

yksi D -16 tai D45- -sarjalainen ja
yksi H/D -14 tai H/D55- -sarjalainen ja
kaksi H/D -16 tai H/D45- -sarjalaista ja
kaksi H/D -18 tai H/D40- -sarjalaista.

Mitäs se Eki meinasi siitä Jokesta? Onko käytettävissä? Minä soittelen vielä Pietulle.

33

Moro Hese ja muut,

Sain juuri puhelimella vahvistuksen, että Jouko Snellman on käytettävissä ko. viestiin, kunhan vain saa paidan lainaan. Lupasin sen.

Pasi(olen muuten aikasta heikossa kunnossa aloittamaan, mutta kait se menee....)

Nyt siis on käytössä Jokke ja Sorrin Pietu ja Katja. Oikein hyvä. Rupeen pistään hommaa uusiin puihin.

Haloo!! Haloo!! mad Ottakaa nyt kantaa, millaiset joukkueet kootaan. Kaksi tasaväkistäkö vai ykkönen ja kakkonen? :kysymys:

36

Hege wrote:

Haloo!! Haloo!! mad Ottakaa nyt kantaa, millaiset joukkueet kootaan. Kaksi tasaväkistäkö vai ykkönen ja kakkonen? :kysymys:

Tasaväkiset ryhmät olisivat mielestäni aika hauskat. Ties vaikka nähtäisiin loppusuoran kirikamppailu. Tämä on vain tällaisen kuntosuunnistajan näkemys (tosin aika kovakuntoisen - olenhan levännyt huolella jo useita viikkoja, kunnes tänään jaksoin taas juos... hölkätä).

37

tm wrote:
Hege wrote:

Tasaväkiset ryhmät olisivat mielestäni aika hauskat. Ties vaikka nähtäisiin loppusuoran kirikamppailu. Tämä on vain tällaisen kuntosuunnistajan näkemys (tosin aika kovakuntoisen - olenhan levännyt huolella jo useita viikkoja, kunnes tänään jaksoin taas juos... hölkätä).

Mun kanta on selkee... Paras mahdollinen ykkönen tavoitteleen sitä parasta Halikko-sijaa kautta aikain (Oliks se jotain vajaat 50, vai?).

- JV -

PS: Mäkin oon reenannu enempi kuin aikoihin, ja sama jatkuu vielä ens viikon. Sitten aletaan keventään.

JV wrote:

Mun kanta on selkee... Paras mahdollinen ykkönen tavoitteleen sitä parasta Halikko-sijaa kautta aikain (Oliks se jotain vajaat 50, vai?).

- JV -

PS: Mäkin oon reenannu enempi kuin aikoihin, ja sama jatkuu vielä ens viikon. Sitten aletaan keventään.

39

moi,

kyllä mustakin selkeä ja paras mahdollinen ykkösjoukkue juuri tuon kautta-aikojen parhaan halikko -viesti sijoituksen saamiseksi. Nyt siihen ainakin minusta on realistiset mahdollisuusdet.

t. vesa

40

Moro!

Ilman muuta paras mahdollinen joukkue ykköseksi. Tätä parempaa mahdollisuutta saavuttaa reilusti alle 50 sijaa ei ole.

Sen takia sanon edelleen, että en ole missään huippukunnossa, johtuen jo keväällä alkaneista pitkistä lepojaksoista ja sitten heinäkuusta viime viikkoihin kestäneen rakennusprojektin johdosta. Mutta kyllä tässä taas tänään mennään lenkille.

Pasi

41

NÄÄS, NÄÄS,

Sijoitusta kannattaa lähteä hakemaan ilman muuta. Kyllä kakkosjengilläkin riitää motivaatiota ihan varmast hyviin henkilökohtaisiin suorituksiin ja sitä kautta myös hyvään jokkuesuoritukseen. Kyllä niitä ykkösen kavereita on aina mukava notkitella...

Koista

42

Moi,

Alkuperäisestä suunnitelmastani poiketen, joudun jättämään Halikko -viesin väliiin yllätävän, ennalta arvaamattoman yhteensattuman vuoksi.

Onneksi miehitys on riittävä - Yritän kuitenkin olla hengessä mukana.

t. Vesa

Alustavia kaavailuita juoksujärjestykseksi on tehty. Tässä olisi ensimmäinen virallisesti julkaistu versio. Saa Kommentoida.
PäijRa I
1 A    5,4 km    Pietari
2 ABC    5,4 km    Heikki P, Juha N., Vesa T
3 ABC    3,1 km    Anu, Riikka, Katja S.
4 ABC    3,9 km     Jarski, Hande, Pekka
5 ABC    6,2 km    Kimmo, Pate, Esa,
14 A    3,9 km    Anni-Mari
15 A    7,8 km    Juha V.

PäijRa II
1 A    5,4 km    Heikki T,
2 ABC    5,4 km    Ippe, Jouko, Maukka
3 ABC    3,1 km    Leena, Marjo, Piia,
4 ABC    3,9 km     Merja, Eero, Ari,
5 ABC    6,2 km    Antti, Timo, Niko
14 A    3,9 km    Marika
15 A    7,8 km    Esko

44

Kommentoinnin pohjaksi katsaus VIIME syksyn joukkueisiin

Päijät-Rasti 1: (sij. 74)

Pasi Nieminen 
Juha Nieminen, Vesa Virkki, Hannu Lahti
Reetta Pelkonen, Jari Lahtinen, Marika Liikola
Anni-Mari Ojala, Pekka Valtonen, Esko Jussila
Kimmo Vänni, Heikki Pelkonen, Vesa Tähtinen
Riikka Pelkonen
Juha Villa

Päijät-Rasti 2:

Niko Nättinen
Timo Maaranen, Henri Törmä, Hannu Harkola
Leena Lahti, Antti Aalto, Ilpo Iittala
Eero Lampi, Piia Perälä, Katri Mäntylä
Ilpo Märkjärvi, Mauri Piltt, Ari Lahtinen
Merja Lahtinen
Veikko Virkki

edit by* (hieman selvennystä, että nämä on vuoden 2005 joukkueet)

45

Moi!

Uskoisin noilla joukkueilla loppusijamme kohentuvan useilla kymmenillä!

pasi

Kauhistus!

Ykkönen vaikuttaa hyvältä, mutta entäs kakkonen! Jos aloitan, jään nimittäin aivan armotta viimeiseksi. Olen "juossut" tänä vuonna vain kerran - Jukolassa ja käynyt kahdesti pyörälenkillä. Ja vaikka Elias-poika on kohta 3 kuukautta, ei ole pojasta ainakaan minun polvi parantunut. Mutta jos ei ole muita aloittelijoita, niin mikäpä jottei!

Tango

47 (edited by Eki 07-10-2006 10:48:18)

Nuo edellä luetellut joukkueet tosiaan siis olivat ne viimevuotiset kokoonpanot, taisi olla ensimmäinen kerta, kun saimme kaksi joukkuetta jalkeille. Ja nyt taas! On todella mukavaa, että näinkin pienestä harrastajamäärästä saadaan varsin iso prosentti liikkeelle vielä kauden päättäjäisiksi. Ja joukkueetkin taitavat olla aivan sääntöjen mukaisia, vaikka muutama runkopelaaja onkin estynyt matkaan lähtemästä.

Ykkönen on varmaan niin hyvä kuin mahdollista. Aika mielenkiintoisia otatuksia luvassa, etenkin ensimmäinen ja viimeinen kolmikko-osuus!

Kakkosen tavoite lienee hyvä ja tasapainoinen suoritus kautta linjan. Tango aloittajana ei taatusti jää viimeiseksi, mutta kohteliaana miehenä ehkä kuitenkin antaa ykkösjoukkueen tulla vaihtoon ensin. Jos jotakin kakkosen kokoonpanossa muuttaisin, niin ehkä laittaisin Nikon ankkuriksi, ja itseni sitten viimeiseen hajontakolmikkoon. Ankkuripätkä on kuitenkin puolitoista kilsaa pidempi, ja näin loppukaudesta nastari saattaa tuntua aika painavalta jo vitosen jälkeen.

Suunnistustuntuma on varmaan jokaisella aika huono tällä hetkellä, mutta vielä on viikko aikaa, kannattaa varmaan vähän käydä köpittelemässä asvaltin ulkopuolellakin.

Moneltas lähtetään??

Viesti alkaa kello 11:00. ja ajoaika genimapin mukaan sinne on noin...hetki...2:38 + 22 minuutin tauko eli 3 tuntia matkaan. kisapaikalla tuntia ennen, joten sopiva lähtöaika lienee klo 7:00 ??

HÄ?

*

Kuinkas minulla ei näy viimeisimmät viestit tässä viestiketjussa?

No nyt näkyy!