1 (edited by Ippe 24-02-2007 12:58:36)

Re: Kilpailuihin ilmoittautuminen

Kesä riennot alkavat olemaan lähellä, joten on syytä antaa pientä ohjeistusta kilpailuihin ilmoittautumisesta.

Ilmoittautumisessa käytetään apuna verkkovihkoa, jota pääsee käyttämään [s]yläpalkista[/s] sivupalkista löytyvän linkin takaa. Verkkovihkon käyttämiseen tarvittavan seurasalasanan saa minulta, yhteystiedot ja tarkemmat ohjeet löytyvät verkkovihkosta.

Ilmoittautumisia voi tehdä edelleen soittamalla, tekstiviestillä tai s-postilla, mutta suosittelen käyttämään suoraan verkkovihkoa. Ilmoittautumiset kannattaa tehdä muutamaa päivää ennen määräaikaa vaikka pyrinkin tekemään ne viimeisenä mahdollisena päivänä, jos se on omien menojen kannalta mahdollista. Verkkovihkon kilpailuluettelossa oleva lukon kuva kisan kohdalla tarkoittaa, että ko. kisan ilmoittautuminen on suljettu ja tiedot on lähetetty eteenpäin. Jos haluat ilmoittautua kilpailuun, joka on jo suljettu, voit hoitaa ilmoittautumisen itse tai soittaa minulle ja toivoa parasta... Itse ilmoitettujen kilpailujen osallistumismaksut saa menemään seuran piikkiin ilmoittamalla tarvittavat tiedot minulle. Mikähän se maksupolitiikka oli jälki-ilmoittautumisten yhteydessä, saattavat mennä omasta pussista hmm

Jos jotain kilpailua, johon haluat osallistua, ei ole verkkovihkon kilpailuluettelossa niin ilmoitus minulle jotta voin lisätä sen luetteloon. Toivottavasti näillä ohjeilla päästään alkuun, lisää tulee jos on tarvetta.

Ippe

PS. muistakaahan maksaa seuran jäsenmaksut ennenkuin ilmoittaudutte kisoihin tai ilmoittaja joutuu heristelemään sormea ja kyykyttämään kisoissa wink