Moe!
Joo, Jari ilman muuta juoksevaan kokoonpanoon. Itsekin muistan vielä tänäkin päivänä ekan Jukolani ja joitan rastivälejäkin sieltä, se oli Lakeaharjulla vuonna 91, osuus oli 4. ja voi mikä oli jännitys nuorella miehellä. Kiitoksia vaan Luukon Jukalle, kun taisi minut ympäri siihen hommaan puhua! Sitten seuraavana vuonna juostiinkin Virolahdella ja sitten Paimiossa, jossa vetäsin osuuden 3, kun kaikki vannoivat sen olevan valoisa. Kattia kanssa, nuorta sankaria taidettiin vähän huijata 
Tänään oli Rasvan kisat ja itsellä meni kohtuullisesti. Virheitä kertyi alkumatkasta kaikkinensa noin 4,5 min (rasteilla pummeja yhteensä noin 1 min ja tuo 3,5 min menee reitinvalintavirheisiin ja pieniin mutkitteluihin hyvilläkin reiteillä) etupäässä sen takia, kun en ole nastareitani ulkoiluttanut sitten Halikkoviestin. Muutoin tuo sykemittarin analyysi kertoi, että varsin tasaisesti siellä ollaan juostu ja isompia notkahduksia ei tullut. Pikkuisen kyllä pasmat menivät sekaisin rastilla 5 kun Juhan selkä tuli vastaan. Sen jälkeen tyypilliset koukerot ja kesti hetken aikaa, että sain taas juonesta kiinni.
Mitä Jukolaan tulee, niin kuntokäyrä osoittaa mulla vahvasti yläviistoon (kiitos hyvän sykemittarin, kun se kertoo mitä mun kannattaa tehdä, jotta saan kuntoani kovemmaksi)
Vielä reenataan 1 viikko määräpainotteisesti ja ensi viikon target on asetettu 11 tuntiin, joista juoksua vähintään 8 tuntia. Sen jälkeen tiputetaan määriä ja hinkataan kovilla tehoilla sitä kuntopiikkiä esiin.
Sitten ennen kuin manageri kerkiää juokkueita listaamaan tänne, niin omasta Jukolasta muutama kommentti:
1. Ei ole maastotuntumaa juurikaan, ei voi juosta pimeellä
2. Olen alkanut tänä keväänä potemaan kummaa pimeäFOBIAA
3. Joukkue saa musta parhaimman hyödyn, jos juoksen päivällä ja lyhyttä.
4. En omista lamppua eli en pääse reenaamaankaan.
Eli tässä spekulaatiojoukkue tämänpäivän pohjalta:
1. Niko Nättinen
2. Pedro Sorzi
3. Heikki Tango
4. MinäItse
5. Kimmo Vänni
6. Juha Villa
7. Vesa Tähtinen
Sniper