Moro,
jaaha, ekaa kertaa näillä sivuilla sitten 2 kuukauteen. Ensiksi, kiitos luottamuksesta. Taas kerran on näemmä joukkueeseen valittu ilman näyttöjä (edellinen viime vuoden Jukola). Olitte näemmä laittaneet vielä mulle ankkuripätkän, ilmeisesti siksi, että en pääse sössimään muiden osuuksia 
No joo, takana on melko hyvä talvi, hiihtoa vajaat 1000 km, salibandyä 3 kertaa viikossa. Nyt keväämmällä tuo Eki on tehnyt teille kyllä karhun palveluksen, se on piirtänyt niin pirun nopeasti erilaisia rakennekuvia pientä laajennusprojektia varten, että lenkit ovat jääneet juoksematta....
Jotain positiivistakin, jonka avulla toivon olevani edes jonkinmoisessa kunnossa. Tässä ruumiillista työtä tehneenä tuo paino taitaa olla alhaisempi kuin kertaakaan tällä vuosituhannella.
Viikonloppuna juoksin 3 lenkkiä, onhan tuo ankkuripätkä varsin pitkä ja mieluusti jonkun lyhyemmän pätkän olisin ottanut. Mutta näillä mennään ja siihen lataudutaan. Suunnistusta olen tehnyt peräti 4 kertaa tänä keväänä, kartan kanssa olen kyllä metsässä juossut vähän useammin. Mutta turha kuitenkin odottaa mitään superjuoksua/osuudennopeinta aikaa
Sellasessa tikissä en valitettavasti ole.
See you in Jukola 2009 in Mikkeli. I'll be there. Saapuminen riippuu kelistä, jos on yhtä kylmä kuin nyt oli, niin saavun vasta yöllä sinne. Jos on normaali keli, niin tulen sinne joskus la iltana viilisteleen.
Nipa
P.S. Itseasiassa olen muuten aivan älyttömässä kunnossa ja jos mulle viestin petaatte 5 min sijan 100 takana, niin lupaan tuoda joukkueen maaliin alle 100 sijalla
Ei mitään paineita pojat!