51

Re: Talvikausi 2020

Moi! Mun realistin ennuste:Jukolaa ei tänä vuonna pidetä,että silleen.

52

Re: Talvikausi 2020

Moi Jukka,jokos olet saanut PäijRa ohjeet harjoitella yksin.:running:.

53

Re: Talvikausi 2020

Tässä oli jo harjoittelumotiivi koetuksella, mutta just loikoillessa keksin, että kasikymppisarjani alkuun on vain vajaa vuosi. Into harjoitteluun alkaa varmaan kohota kun tässä on hetki edetty. Polvi on varmaan ongelma kesäkisoissa ja treeneissä. Se on sellainen sauvakävelyjalka. Ensin kuitenkin kesän pyöräkisat. Etköhän tule PäijRan joukkoon pariin pyöräkisaan. Pidetään mukavaa ja muistellaan kun juostiin yhdessä maanteitä ja metsiä.

54

Re: Talvikausi 2020

Moi! Mä päätin silloin kun etukumi räjähti ja kaaduin ja olkapää hajosi,että en osallistu mihinkään pyöräsuunnistukseen. Kyllähän mä pyöräilen metsäpolkuja ja metsäteitä.Kävinhän mä syksyllä lammilla ja polkaisin sieltä auttoisille ja kävin aarnon puun pihamaalla.Kävin höytyäisin rannalla pyörin myös hanaporilla.polkaisin takaisin lammille.Muistanhan mä sen kun auttoisilta juostiin metsäteitä ja metsää pitkin arrakoskelle hakemaan sun auto pois.Autohan oli siellä leenalla.:hiipii:

55

Re: Talvikausi 2020

Moi! Jokos olet aloittanut polkemisen??????????.:running2:

56

Re: Talvikausi 2020

Lopetin hetkeksi harjoittelun. Mettätöitä. Tuulenkaatoja. Raivausta. Ehkä 5 tuntia päivä. Jossain vaiheessa aloitan, kunhan saan päätettyä mihin keskityn. Ehkä pyörään.
Mutta pohdiskellaan....

57

Re: Talvikausi 2020

IOF kisakalenterissa on kaikki kisat peruttu toukokuun loppuun asti.

58

Re: Talvikausi 2020

Moi! mä realistina luulen että kisoja tänä vuonna ei ole.Eräs jussi sanoi että jukola olisi elokuussa,mutta tuskin on.

59

Re: Talvikausi 2020

Moi !