1

Re: Iltarastit 23.7.

Minä olin varmaan tuo lyhyen radan Laina -65686

2

Re: Iltarastit 23.7.

Tulikohan tämä nyt selväksi kun viesti tuli kolme kertaa big_smile  Järjestelmä tosin herjasi ettei olisi mennyt läpi ollenkaan...:cool:

3

Re: Iltarastit 23.7.

Korjattu!

4

Re: Iltarastit 23.7.

Lauantaina 26.10 klo 11 hölkkäillään Kullasvuoressa rasteilla. Kullasvuori on risuton ja nopeassa juoksukunnossa. Mäet ovat entisiä ja nousuja ei voi välttää kuin kierroilla. Jos ei nyt aina kiertämälläkään. Lähtö on urheilukentän raksalta. Yritän keksiä jotain uutta tuttuun maastoon.

5

Re: Iltarastit 23.7.

Hakunilassa SM erikoispitkä aikaan 1 tunti 47 minuuttia. Sija 17. Voitin Villan Juhan yli tunnilla. Juha 2.48. Taisi Juhalla olla yli kymmenen kilometriä pidempi matkakin. Mulle riitti, sanoin maalissa. Loppumatka oli jo taistelua väsymystä vastaan. Keula oli kaukana. Ei voi mitään.

6

Re: Iltarastit 23.7.

Voi tehdä jotain,alkaa harjoittelemaan,tai ei enään kilpaile:lol:.

7

Re: Iltarastit 23.7.

No harjoittelu on ollut sellaista peruskuntoulkoilua. Kun on ollut vanhalla miehellä koko ajan pientä remppaa. Polvi ei tykkää maastovääntelyä. Tasaisella sauvalenkkejä vaan. Silmän karsastus on haitannut kulkua. Ei kartanlukua. Karsasastuksen poistamiseksi olin 12 kertaa kortisoni tiputuksessa. Vielä tulee yksi sytöstaattihoito. Ja jos se ei auta niin sädehoito. Mutta kaikki syyt mitkä estää ulkoilun ovat kuulemma tekosyitä. Näillä mennään, sanoi ennen ystäväni Pertti Virtanen vaikeuksistaan. Halonhakkuu on aloitettu hisukunnon luomiseksi.

8

Re: Iltarastit 23.7.

No harjoittelu on ollut sellaista peruskuntoulkoilua. Kun on ollut vanhalla miehellä koko ajan pientä remppaa. Polvi ei tykkää maastovääntelyä. Tasaisella sauvalenkkejä vaan. Silmän karsastus on haitannut kulkua. Ei kartanlukua. Karsasastuksen poistamiseksi olin 12 kertaa kortisoni tiputuksessa. Vielä tulee yksi sytöstaattihoito. Ja jos se ei auta niin sädehoito. Mutta kaikki syyt mitkä estää ulkoilun ovat kuulemma tekosyitä. Näillä mennään, sanoi ennen ystäväni Pertti Virtanen vaikeuksistaan. Halonhakkuu on aloitettu hisukunnon luomiseksi.

Onneksi mulla ei polvi kestä juoksemista ja luisteluhiihtoa,joten ei tarvi turhaan saastuttaa ilmaa,onneksi en kuitenkaan ole mikään vihreä.

9

Re: Iltarastit 23.7.

Mulla lenkki tänään 61 kilsaa polkemista.

10

Re: Iltarastit 23.7.

Minä reippailin ja pyöräilin töiden päätteeksi 140 km. Siis moottoripyöräilin! big_smile

11

Re: Iltarastit 23.7.

Minä reippailin ja pyöräilin töiden päätteeksi 140 km. Siis moottoripyöräilin!
Olethan sä  todella kovassa kunnossaargh2:.

12

Re: Iltarastit 23.7.

Ennen oli Väiskin aikaan kovia yleisen sarjan suunnistajia. Nyt osa tästä porukasta juoksee veteraanisarjoissa poodiumille. Nyt puuttuvat miehiset tykit. Muutama nuori sentään pitäjästä löytyy.
Parasta Päijät-Rastissa on osaava järjestäjäjoukko. Ratamestarina ja valvojana Lammen Eero on maamme huippua taidoiltaan. Maarasen Timo tekee tietsikalla ohjelmia ja karttapainatuksia ihan mitä haluaa tai tarvii. Tähtisen Vesa on karttojen piirtelyissä ja tulospalvelussa mestari. No mennäänpä metsään. Sinne löytyy talkoomyyriä, Pilttin Maukka, Valtosen Pekka, Lahden Hannu, Lahtisen Ari ja tietysti Sorrit. Muutama ammattimies on saatavilla tarvittaessa joukkoon. Villan Juha, Virkin Vesa, Salon Markku, Erkkilän Olli. Nimiä tästä puuttuu, mutta kun ne vielä muistelee listaan, niin  joukolla saa aikaan vaikka SM kisan.
Tänään Ahjolaan rasteille klo 11.

13

Re: Iltarastit 23.7.

Kävin avaamassa hiihtokauden Salpausselällä. Jos on tulevilla viikoilla lähtijöitä niin kyytiin mahtuu.

14

Re: Iltarastit 23.7.

Väiski ei tuntenu kuvaansa luokkakuvasta Padasjoki ennen vanhaan sivuilla. Olet laitimmainen oikealla. Selvästi urheilijapojan alku...

15

Re: Iltarastit 23.7.

Moi! Joo olen siinä paikalla,mun piti olla usein näyttelijänä kansakoulu aikana.Sittenhän musta tuli laitapuoleen kulkija,rajakoulussa piti myös siellä näytellä.Urheilussahan olen vain kuntoilija.

Posts: 15

Sivuja 1

Vastaa

Ilmoitustaulu → Vapaa keskustelu → Iltarastit 23.7.