Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Moi,

Mitenkäs ton joukkueen laita on? Tango ei ilmeisesti juokse. Kuka nousee kolmosesta ja mitenkä osuudet jaetaan? Minun ehdotukseni olisi seuraava:

1. Juha Nieminen
2. Heikki Pelkonen
3. Mikko Lampi
4. Hannu Lahti
5. Ilpo Märkjärvi
6. Veikko Virkki
7. Esko Jussila

Olisi hyvä päättää juosujärjestys aikaisemmin kuin vasta bussissa matkalla Jukolaan.
Odotan kommentteja ja managerin painavaa sanaa asiaan.

t. Vergie

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Juu!

Kakkosen ankkurin paikka on tosiaan auki! Lyokäähän uusi kokoonpano lukkoon!

Olen saanut olla mukana Jukolassa (1987-2003) jo kaikilla osuuksilla -  ankkurinakin useasti, joten tutkimusten ollessa kesken katson viisaammaksi jättäytyä vaivoineni huoltojoukkoihin. Sitä paitsi, tuskin noin pitkästä osuudesta selviytyisinkään - yli kuusi viikkoa levänneenä.

Viime vuonna jäi muuten 3. osuus juoksematta, tänä vuonna 7. osuus.
Keräilijätyyppinä jättäisin ensi vuonna mieluiten juoksematta jonkun vähän lyhyemmän osuuden... wink

Eiköhän Jarskikin pääse nyt juoksemaan!

Hyvässä Jukola-hengessä,

Tango :klap:

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Kyllä Tangon ja Miken poissaolo pahasti joukkueiden terävyyttä tasoittaa roll . Onneksi sentään Pietu on omalla painoarvollaan tasapainottamassa tilannetta parempaan suuntaan, joten viimekesäiseen verrattuna lähtökohdat ovat suunnillen samat. Tietenkin jokaisella on nyt takana vuosi enemmän harjoitusta ja kokemusta, joten ...  eteenpäin on menty, sanoi Muurisen Antti!

Vergien esitys kakkosjoukkueen kokoonpanoksi on minun mielestäni aivan ok. Yökyöpeleiksi sopivat juuri tuollaiset kokeneet valopäät, ja aloituksessa on ainakin juoksuvoimaa. Itse uskoisin olevani vähintäänkin viimekesäisessä kondiksessa, joten sopivimpana osuutena itselleni tämän porukan puitteissa pitäisinkin juuri kuudetta tai seitsemättä pätkää.

Ikävälläkin asialla on aina myös valoisa puolensa. Jos Tangon poissaolo mahdollistaa Jarskin Jukolauran korkkaamisen, niin sehän on lähes niinkuin rahaa pankkiin laittaisi! Ja vieläpä korkeakorkoiselle tilille!

4

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Moro!

Mitä olen sivusta seurannut, niin Eki taitaa olla varsin kovassa kunnossa juuri nyt, vai mitä? Tango on poissa toistamiseen, mutta ehkä ensi vuonna laitetaan ja lasketaan tosiaan jo sen varaan, että Tango juoksee 4. osuuden, niin jää muille riittävästi aikaa reenata pitkälle pätkälle lol

Ykkösessä tosiaan Mike on korvattu Pedrolla, Mila Nikolla ja Koista Kännillä. Joukkueen vahvuus on tänä vuonna TASAISUUS. Ja uskoisin, että tulemme taistelemaan varsin korkeista sijoista, sellainen kutina itsellä ainakin on.

Kakkosen järjestys näyttää mielestäni hyvälle, eikä sota yhtä tai kahta miestä kaipaa. Ja kun katsotaan asioiden positiivisia puolia, niin yhden miehen poisjäänti antaa tosiaan aina mahdollisuuden jollein muulle ja tällä erää se mahdollisuus tullee kantamaan korkoa kuin vuosituhannen vaihteen pörssisijoitukset konsanaan. Siitä vain uusi tavoite ensi vuodelle eli vähintään kakkoseen juoksemaan!

On takuuvarmaa, että Jarski tulee muistamaan vuoden 2005 elämänsä loppuun asti ainakin kahdesta huippuhienosta asiasta: siskonsa ylioppilaaksi pääsystä ja elämänsä ensimmäisestä Jukolan Viestistä!

Jukolareenit on nyt sitten tehty yhtä tai kahta reeniä vaille valmiiksi. Huomena ke olisi tarkoitus juosta 1 h 30 min rauhallisesti ja palauttavasti alhaisella syketasolla ja sitten pe tai la joko suunnistusharjoitus mallikartalla tai sitten kotona hölkkää polkuja pitkin.

Nipa

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Moi,

Totuus on se, että olen tällä hetkellä kakkosjoukkueen heikkokuntoisin. Joten tuo ankkuriosuus on tälle kuntopohjalle liikaa. Luulen, että Eki olisi varmempi valinta ankkuriosuudelle.

t. Vergie (kymppikin on ehkä liikaa)

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

No vaihdetaan Vöötsin ja Ekin paikat. Sopiiko Ekille?

t. manager

7

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

No niin,

Se on sitten avuas tehty mediafoorumille hyvissä ajoin ennen Jukolan avausta. Voiko tästä vetää johtopäätöksen, että iso K on iskussa. Kuka tietää, kuka tietää???

Keuhkot ovat ainakin tämän viikon aikana saanet hengittää vähän joka ilta kahitileen pölyä. Joten jos tanner pölyää alkukiihdytyksen aikana, niin no problem !!

Meikäläisellä on jokinsortin akku ja Vviltä saa heilumattoman pääosan, joten lamppupolitikka on kohdaltani kunnossa.


Ps. Varaudu Ippe vaan ledilampulla. voi olla hyvin aikainen startti.


Terv. K.Koista

Re: Päijät-Rastin kakkosjoukkue Jukolassa?

Hege wrote:

No vaihdetaan Vöötsin ja Ekin paikat. Sopiiko Ekille?

t. manager

:argh1: joo   :argh1: