1 (edited by tm 23-12-2017 12:46:13)

Re: Lisenssit 2018

Lisenssien lunastus on siirtynyt Suomisporttiin https://www.suomisport.fi/.

Käväisin rekisteröimässä itseni ja se kävi helposti ja sivu näytti varsin selkeältä. Ehkä tämä palvelu ei ole katso-palvelun tekijöiden käsialaa. Se oli vähän monimutkaisempi... roll

Hämmentävää kyllä, Irmakin on ajantasaistettu tähän muutokseen. Sportti-id:lle löytyi paikka omista tiedoista. Eli suomisportin sportid täytyy päivittää omalle irma-tunnukselle kohdasta omat tiedot!

Ehkä tämä järjestelmä toimii smile

2

Re: Lisenssit 2018

Laitathan taas kilpailukalenterin Päijran kisoiksi.

3

Re: Lisenssit 2018

No niin, minä en noista ohjeista muuten löydä toimivaa keinoa reksiteröityä seurakäyttäjäksi. Yritin seurata ohjeita, mutta umpikuja oli vastassa mad. Seurakäyttäjä voi siis lunastaa esimerkiksi junioreille lisenssit yhdellä kertaa.

4

Re: Lisenssit 2018

Irman seurakalenterissa ei ole paljon muokattavaa. Kun klikkaa seurakaleteria, niin ainoa kisa, joka tulee näkyviin, on elokuussa järvenpääläisten AM-sprintti.

5

Re: Lisenssit 2018

Jukka Luukko wrote:

Laitathan taas kilpailukalenterin Päijran kisoiksi.

Laitahan Timppa vain kesäsuunnistuksia.

6

Re: Lisenssit 2018

No niin, nyt olen seurakäyttäjä!

7

Re: Lisenssit 2018

Huomio!

Jotta voisin käydä ostamassa junnuille lisenssin suomisportista, täytyy junnu ensin rekisteröidä suomisporttiin. Tätä varten tarvitaan nimi, sosiaaliturvatunnus, osoitetiedot, sähköposti ja vanhempien sähköposti, koska junnut ovat alaikäisiä.

Minulla ei ole tarvittavia tietoja, joten ehdotan, että vanhemmat käyvät junnun rekisteröimässä suomisporttiin ja käyvät sitten irmassa laittamassa suomisportilta saadun sportid:n irman tietoihin.

Sitten mulle tietoa, niin voin yrittää kokeilla, miten seuratunnus toimii.