Re: Kevään kisat

Talitintti on jo hyvän aikaa viritellyt ilmoille uusvanhaa sävelmäänsä, joten eiköhän olisi aika suunnistajienkin alkaa spekuloida kevään kisoja.

Hämeenlinnassa ei taida olla korttelirasteja tänä keväänä, mutta Espoon Akilles pitää Kevätkirmauksensa VVi:n takapihalla sunnuntaina 03.04. Kyseessä on kolmiosuuksinen viesti, radat ovat osittain metsämaastossa. Miltä tuntuu, löytyisikö lähtijöitä kahteen tai kolmeenkin joukkueeseen? Korttelista saisi vauhdikkaan startin alkavaan kauteen!

Kesät talvet, satoi tai paistoi

2

Kyllä mä ainakin voin tulla jos kerran pihalta lähes pääsee lähteen!!

3 (edited by JV 14-03-2005 18:19:39)

Voisin myös tulla avaamaan kesäkautta, jos vaan joukkueiseen mahtuu...

Tuossa samana viikonloppuna lauantaina olisi myös Bilnäsin pika Karjaalla. Sinnekin vois vaikka mennä. Mites muut?

Muilta osin kevään kisakalenteri vois vaikka näyttää seuraavalta:
8.4. Sandis pika
16.4 Ankkurirastit
17.4 Silja-rastit
23.-24.4. Kevätleiri
30.4-1.5. Finspring henk.koht + viesti ?

- JV -

moi vaan,

olen sairastanut kiusallista flunssaa joka lopulta kääntyi poskionteloihin...eli kipeänä ei ole oikein huvittanut tuo kisakalenterin selaus, mutta olo paranee jo kohisten.
jossain vaiheessa (ehkä sinä kuumepäivänä) päätin että avaan kisakauden vasta silja/ankkurirasteilla, mutta nämä aurinkoiset päivät kyllä sanovat jo muuta!
espoon kirmaukseenhan meillä on jo yksi jengi (eki, vvi, jv) kasassa. saadaanko toista? voin jättää väliin, mutta voin juostakin...

*

Moi,

olen käytettävissä Espoon kevätkirmauksessa. Lapsenvahti pitää järjestää. Kevätleirille en pääse osallistumaan. Opinnot painavat päälle ja muutto touhut. Sandispikaa aion osallistua, muista kevään kisoista en ole vielä selvillä.

t. Veikko

Nyt olisi sitten jo puolitoista joukkuetta kasassa, sillä mr puheenjohtaja on lupautunut matkaan puolikuntoisenakin. Yhtä puuttuu, miltä tuntuu Manse, Hollola, Hesa, Savikko, Purola (puhumattakaan vaatimattomammista metropoleista). Ilmoittautuminen päättyy ensi maanantaina (sattuu olemaan toinen pääsiäispäivä), joten varmaankin pitäisi kuitenkin ilmoittaa jo tällä viikolla, siis torstaina.

Joten, ilmoitelkaahan halukkaat aikeistanne, niin voidaan vielä vaikka pitää karsinnat, jos tungosta on!

7

Terveiset flunssan kourista,

Jos alkaa näyttää siltä että ei saada kuin yksi joukkue kasaan, niin mä voin siirtää suosiolla oman kauden aloituksen sandis-pikaan. Elikkä kevätkirmauksessa vois tällöin kirmailla joukkue kokoonpanolla 2xVirkki + Eki. Tietty jos innokkaita löytyy kahteen joukkueeseen, niin voin mä vielä harkita. Joka tapauksessa taidan jättää ton Bilnäsin väliin, siitä tulis kuitenkin korttelikisa kun mettässä on tota lunta vielä reippaasti.

- JV -

Mortonki,

ilmoittelija lähtee torstaina latviaan kevätleireileen ja palaa vasta maanantai iltana joten saatte hoitaa ilmoittautumisen itte(ilmoittautumisen pystyy hoitaan verkkovihkosta seurasalasanalla). Mä voin kyllä sitten hoitaa maksut, kun pääsen takas yhteyksien ääreen.

Niin mieli tekis vähän kisakauttakin jo aloitella vaikka en nyt tiedä onko mun mitään järkeä lähteä espooseen asti tekeen about 30 minsan lenkkiä, mutta heitetään pallo näille flunssaisille... jos kovasti hinkuatte kisaan niin voin lähteä täydentään joukkuetta.

Ippe

eiköhän se oo parasta että eki+2*virkki hoitaa pytyn kotiin lol

*

10

Kyllähän se minun puolestain passaa, ja vaikka tuolla porukallakin. Mutta miten on Karkkilan DI:n laita, haluaako JV kokea Espoon katujen keväthurmaa? Minä voin kyllä antaa paikan joukkueessa. Voin vaikka taas toimia valokuvaajana (nyt on jo sentään oma kamera, mutta sen käytön osaaminen on vähän niin ja näin, joten kuvien saaminen ei suinkaan ole varmaa) ja siten dokumentoida uuden kauden aloittajaiset ja makkararakojun tunnelmaa.

11

Juokse sää vaan Eki, mulla taitaakin olla jo menoa sunnuntaiksi..

JV

12

Okei! Sorsat ja pomminheittäjähiirulaiset saavat aloittaa kautensa toisaalla. Minä voin vaikka ilmoittaa kolmikon VVi. VV, Eki (tämä järjestys?) kuntosarjaan. Laittakaahan poijjaat lisenssi- ja kapulanumeroita näkyviin, niin saadaan järjestäjille tarpeellinen tieto.

Olisiko tässä taas seurasivuille kirjattavaa asiaa, nimittäin suunnistajan nimi, lisenssi ja Emit-numero. Silloin ainakin olisi ilmoittajilla helppo homma, kun tiedot olisivat helposti saatavilla.

Moi,

tässä nämä numeroni.

Lisenssi nro:   32688
Emit nro:        46781

t. Veikko

14

Moi,

Musta tuo lisenssi ja emit näkyy tuolla verkkovihkossa, alla suoraan kopiotu mun tiedot:

Virkki Vesa  32286  46798  1966 (H)

t. Vesa

15

Aivan oikein, verkkovihkosta käy ilmi kaikki tarvittavat tiedot. Nyt on joukkue ilmoitettu, ja pytyn metsästys voi alkaa. Reilu viikko on vielä aikaa reenata, nyt kun kevätkin on toden teolla alkanut.

16

Moi,

Kevään kisoja johin mahdollisesti olen lähdössä:

3.4.2005   Kevät kirmaus - pokaalia tavoitellaan!!
9.4.2005   Sandis pika
7.5.2005   uudenmaan rastipäivät 1. pv
14.5.2005 SM pitkä ????? katsotaan miten kunto  kestää?
28.5.2005 Ericssonin mestaruus kisat Linköping (normaalimatka)
29.5.2005 Ericssonin mestaruus kisat (pikamatka)
11-12.6    Suunto Games??
18-19.6    Jukolan viesti

Eli pääsen seuran katsastus kisoista vaan yhteen, mutta eiköhän se riitä!

t. Vesa

Moi,

meikäläisen kisakalenteri näyttää kevään osalta seuraavalta:

3.4.2005 Kevätkirmaus
8.4.2005 Sandispika
7.5.2005 Uudenmaan rastipäivät(vain eka päivä)
27.5.2005 Kymen rastiviesti (mahdollisesti)
11.-12.6.2005 Suunto Games (ehkä vain toinen päivä)
18.-19.6.2005 Jukola

Eiköhän noilla kisoilla saa jonkinlaisen tuntuman suunnistukseen.

t. Veikko

Valotetaan nyt vähän kevään kisakalenteria, kun kaikki kuitenkin odottavat pelonsekaisin tuntein koska se ilmoittelija tulee kisoihin kyykyttämään cool

Noilla lähdetään liikenteeseen:
16.4 Ankkurirastit
17.4 Silja-rastit
23.-24.4. Kevätleiri

Onkos Yllellä, Tangolla ja *:llä mitään majoitussuunnitelmia ankkurinappi ja siljaviikonlopulle? Turkkusen cumulus olis itellä harkinnassa...

Ippe

19

Ippe wrote:

Valotetaan nyt vähän kevään kisakalenteria, kun kaikki kuitenkin odottavat pelonsekaisin tuntein koska se ilmoittelija tulee kisoihin kyykyttämään cool

Kumma sälli tämä meidän ilmoittelija, ensin lupaa tulla kyykyttämään meitä, mutta sitten meneekin b-sarjaan missä muita päralaisia ei ole! No, sopii yrittää sitten kyykyttää vaikka loppuviitoituksella, kun se ainakin on sama kaikille. smile

Tuleekos muuten ens vkonlopulta seurarankipisteitä, kun on neljä sälliä kisoissa? Muistakseni joku on joskus luvannut väsätä rankin uusiksi, niin että neljän tulos riittää. Missäs mennään tämän asian suhteen?

hola!

kukas tulostaa lähtölistat ja ohjeet...?

*

ps. ippe kyykkyyn 2))

21

mr. * wrote:

hola!

kukas tulostaa lähtölistat ja ohjeet...?

Äh, ihan normaalisti jokainen tulostaa omat kilpailuohjeensa ja kaikki lähtölistat. Ihan niinku aina ennenkin smile

Oli muuten tänään ekat iltarastit Karkkilassa. Täytyy kyllä todeta, että täälläpäin ollaan varsin edistyksellisiä tuossa kartoittamisessa. Muualla Suomessa kun on useasti tullut törmättyä uusiin aukkoihin jota ei kartalla ole, niin täällä homma onkin toisinpäin. Oli meinaan viime vuonna päivitetyllä tulostekartalla aukko, jota ei ollut vielä maastoon hakattu! Ja vielä rasti siellä aukolla eikun siis metsässä... Pikkasen pisti kyllä ihmettelemään.

- JV -

PS: No voin mää ne ohjeet tulostaa - jos muistan.

22

Ankkurirasteilla ei PäijRan edustajilla vielä tainnut olla kurssi oikein kohdallaan, mutta Paimiossa on jo mennyt selvästi paremmin.

Tarkempaa analyyssiä odotellaan!