Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Salon Jukolaa varten Suunnistajan kauppa kasaa telttoja edellisenä sunnuntaina. Siihen touhuun kysyttiin Päralaisia FinnSpringissä. Ehdot olisivat samat kuin aikaisempina vuosina. Paikalle tulee joku iso valmis teltta, joten talkoisiin se vaikuttaa ehkä siten, että aivan samaa määrää ei telttoja ehkä ole. Näin Jukka W. meinasi. Saataisiinki meiltä yksi autollinen talkoolaisia. Minulle voipi ilmoittaa halukkuudestaan.

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Olisko Hellsingin suunnalta lähdössä ketään teltanpystytykseen? Jos sais kyytiä niin voisin lähteä...

Ippe

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Olen kiinnostunut teltan pystytystalkoista.En ole vielä varma tulisinko Vantaalta vai Hankosta.


t. Veikko

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Edellisten lisäksi Hannu H., Timo M. ja Ylle ovat ilmoittaneet minulle kalukkuudestaan.

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

siis halukkuudestaan lol

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Hege wrote:

Edellisten lisäksi Hannu H., Timo M. ja Ylle ovat ilmoittaneet minulle kalukkuudestaan.

tongue

...eli siis ei saada kolmatta venlajengii...

7

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Tänään varmistui, että ehdin kuin ehdinkin työkiireiltäni pystytystalkoisiin. Tulen karkkilasta käsin, eli moneltako sunnuntaina tarttee olla paikan päällä? Jos halutaan sopii kimppakyydeistä, niin voin kyllä hypätä Tsadista tulijoiden kyytiin jostain Saukkolan/Nummen tienoilta, jos meinaan ajatte ykköstietä Saloon?

- JV -

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Moi,

olisi todellakin hyvä tietää moneltako siellä pitää olla? Oliko tuo päivä todellakin sunnuntai?
Näillä näkymin olen tulossa Hankosta. Onko muitakin tulossa, kuin ne jotka ovat ilmoittaneet tällä palstalla?

t. Veikko

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

hegemon lienee tällä hetkellä äiti-venäjällä...tulee ehkä yöllä...

10 (edited by JV 11-06-2006 21:47:19)

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Teltat on nyt pystyssä. Tänä vuonna taidettiinkin suoriutua ihan ennätysajassa, ei mennyt kuin 11 tuntia. Jonkin huhun mukaan meiltä vissiin odotettiin paikalle kahdeksaa henkilöä, mutta aivan yhtä montaa Päralaista ei talkoisiin saapunut. Onneksi kuitenkin nämä neljä osallistujaa olivat erittäin ammattitaitoista ja ahkeraa väkeä, niin ei mennyt pimeähommiksi.. Eli ei se määrä vaan laatu. No ainakin purkutalkoissa porukkaa on sitten bussilastillinen wink

Hege wrote:

Paikalle tulee joku iso valmis teltta, joten talkoisiin se vaikuttaa ehkä siten, että aivan samaa määrää ei telttoja ehkä ole.

Juu, vaikutti. Paitsi että me laitettiin itse se iso teltta pystyyn. cool On muuten komeempi ja ainakin kaksi kertaa isompi kuin Intersportilla...

- JV -

PS: Tänä vuonna talkooruoka oli muuten erityisen hyvää, mikä indikoi sitä että myös Jukolassa saanee kunnon pöperöä. Kisakeskus näytti hienolta, ainakin yleisörastit on sijoitettu upeasti raivattuun ylärinteeseen, johon on kisakeskuksen pelloilta hienot näkymät.

11

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

JV wrote:

Kisakeskus näytti hienolta, ainakin yleisörastit on sijoitettu upeasti raivattuun ylärinteeseen, johon on kisakeskuksen pelloilta hienot näkymät.

Joo - ei mitään paineita! Tosin nuo rastit ovat sijoitukseltaan "mäkeä alas" (siis niitä vaikeampia rasteja) ja niitä on useita melko lähellä toisiaan. Siinäpä sitä on yleisöllä ihmettelemistä, kun letka kiemurtelee rastilipulta toiselle. Se jyrkähkö avokallio siinä vieressä on myös komea. Toivottavasti sieläkin on rasteja - varsinkin pimeän osuuden rasteja.

Takoissa tais palaa pohkeet, käsivarret ja pää. Olis pitänyt heti aamusta vetää pitkät housut jalkaan ja kommandopipo päähän.

12

Re: Teltanpystytystalkoopuuhiakin ois

Moro!

Tuossa korostuu se taannoin Iltarasteillakin esiintynyt VIESTIN TÄRKEIN ASIA ELI KOODIEN TARKISTAMINEN!

Nipa